fejl i outlook opsætning

• 0 kommentarer
Jeg har nu prøvet x antal gange at opsætte min mail til Outlook, men det vil bare ikke virke. GØr det via den automatiske mail opsætning og det virker heller ikke. Skal taste kode ind igen og igen og igen og lige lidt hjælper det.

ask mailto:'kejm@mail.dk - Sending' reported error (0x800CCC80) : 'None of the authentication methods supported by this client are supported by your server.' Task mailto:'kejm@mail.dk - Receiving' reported error (0x800CCC18) : 'Your e-mail server rejected your login with Secure Password Authentication (SPA). Verify your account properties. Under Tools, click E-mail accounts.' 

Jeg har brug for at kunne sende mails til mere end de 50 som webmail tillader og vil derfor have det til at virke i outlook.

Nogen der har nogle gode råd?

4 Kommentarer

Hej kejm

Du skriver ordet kode. Det tyder på du har skrevet forkert i dit brugernavn eller i dit pasword.

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc, sammen med omtalte password. Hvis du ikke kan huske det password, kan du gå ind på webmail og oprette et nyt pasword sådan:

Log ind på mit TDC med dit TDC-logon(samme som til forum) Klik på Webmail-linket ude til højre.
Klik indstillinger - klik password.
Der kan du oprette et nyt password, til dit postpogram.

------------------------------

og lige en ting til:

Du har skrevet en mailadresse i dit indlæg. Diverse websider gennemtravles af robotter der høster mailadresser som måske sælges til kriminelle. For at robotterne skal interesere sig lidt mindre for hvad der står i TDC-forum og for at beskytte din anonomitet, vil jeg foreslå dig, at skrive en privat meddelelse til moderatoren for forummet. Han vil meget gerne gå ind i denne tråd og rette mailen til krydser.

På Patriks profilside står der ude til højre "send en privat meddelelse."
PM

Både kode og bruger er stensikkert tastet korrekt ind, ligesom jeg har forsøgt mig med at skifte koden 4 gange nu i håbet om at kan hjælpe. Tog det lidt som en selvfølge at det for mig åbenlyse, var afprøvet og alt tastet korrekt ind, men det burde jeg nok have skrevet i startindlægget.
Kejm
Hej igen Kejm

Så må der være noget andet galt. Kan du evt. have oprettet to eller flere bruger-profiler? For så kan systemet ikke finde ud af det. Jeg skriver dette af erfaring, da jeg havde et værre vrøvl, fordi jeg var kommet til at oprette to stk.  Jeg bliver nød til at bede dig kontakte kundesservise, for at få dette be- ellerafkræftet. http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=19449

Skriver du hvad du evt. finder ud af? (Men mindre en anden bruger kan komme på en god ide.)

Det har jeg heller ikke. Men voldsomt irriterende er det altså. Nu har jeg udsat en mail i 2 dage fordi jeg ikke kan sende ud til mere end 50.  Suk.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)