Fejl i indhold af album.

Har netop hentet Lionel Richie's dobbelt album "The Definitive Collection (International 2CD Version)".

Et af numrene skulle være en duet mellem Diana Ross og Lionel Richie på nummeret Endless Love, men det er slet ikke dette nummer. Det er Diana Ross egen "I'm coming Out".

Så her har pladeselskabet lavet en bøf og lagt et forkert nummer.

Æv æv.

Allan

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Allan

Tak for dit indlæg.

Du har jo fuldstændig ret, det er det forkerte nummer.

Jeg har sørget for fejlmelde det, så det burde blive rettet inden for kort tid Glad humørikon

Med venlig hilsen

ThomasG

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Er det muligt at lave en sådan knap i selve app'en, altså "Fejlmeld dette album", så de kan komme direkte og hurtigt ind til TDC, uden at hele Forum bliver fyldt op med disse beskeder? Glad humørikon 

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej HeinrichP

Tak for dit indlæg.

Lige nu har vi faktisk en mulighed for selv, at fejlmelde musik numre inde på vores online vejledninger Glad humørikon

Hvis man inde på vores hjælpe sektion går ind inder Play, og tager hjælpe guiden: "løs problemer med TDC Play" så kommer man til en formular hvor man kan fejlmelde musik nummeret" 

Med venlig hilsen

ThomasG

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Vil du lige indsætte et link? Jeg kan ikke finde det, selvom jeg også googlede det du skrev.

- Jeg talte om en knap indbygget i play-app.

Omdømme 1

Hej HeinrichP

Jeg har linket til vores fejlmeldingsformular for TDC Play musik numre her: http://go.tdc.dk/yyeec 

Med hensyn til knappen i TDC Play App'en, så skal jeg nok sende dit forslag videre Glad humørikon

Med venlig hilsen

ThomasG

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)