Fejl i HomeBox

Hej Jeg har registreret to fejl i firmwaren på TDC HomeBox 1. IP NAT Loopback virker ikke - rimelige træls, for os med web og mailserver! 2. Port redirect virker ikke, har forwardet port 443 til en anden port internt på mit netværk, men firewallen i routeren kan ikke finde ud af at åbne, det den skal (det er ihvertfald den forklaring jeg har fra TDC supporten) - dette er selvom at jeg har sat firewallen på "minimum sikkerhed" Jeg har sågar ændret IP på min server, så den nu får den fra DHCP'en og markeret den i opsætningen som static lease. Men det virker stadig ikke. Jeg blev lovet, at det blev fixet i den næste firmware opdatering, men da jeg gik fra 1.3 til 1.5, løste det desværre ikke nogle af problemerne. Er der nogen der ved noget om, hvornår der sker noget???

3 Kommentarer

Vil godt lige supplere til ovenstående, jeg har samme problem med min HomeBox, alle andre porte end 443 virker OK.

så TDC, venligst opdater når i har en løsning på at Port Forwarde til port 443/https

Fedt at høre, at jeg ikke sidder alene med dette.

443 redirecten bevirker at jeg ikke kan tilgå min NAS's webinterface, men IP NAT loopback'en der ikke virker - som betyder at jeg ikke kan resolve hostnavnet på min mailserver (fordi den står internt på mit netværk) pisser mig lidt af. Det betyder jo at jeg enten skal lave et entry i min hostfil eller bruge den lokale IP adresse. Begge ting giver problemer hvis jeg f.eks. tager min pc med uden for mit netværk. Trist humørikon

Glæder mig til den opdatering der fixer problemerne!

Hej

Jeg vil gerne lige præcisere at IP NAT loopback og port 443 kun fejler i de TDC Homeboxe der hedder 3DK64-05 i bunden.

Tidshorisont for at udbedre fejlen er desværre ukendt i øjeblikket Trist humørikon

Mvh

Carsten S.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)