Fejl: Hentning af Now Christmas 2011

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa,

Har problemer med at få hentet Now Christmas 2011, albummet, ned på min computer. Kan hente alle andre albums ned, men når jeg prøver at hente dette album ned, så lægger den sig bare som en fil der siger: "Arkivet er enten ukendt eller beskadiget". Når jeg henter albummet ned, smider den sig bare ind uden overhoved at downloade selve albummet, som et ikon på 1kb.

Ligger fejlen hos mig, eller har I andre også problemer med dette?

3 Kommentarer

Hej Mathias.

Min download af albummet har nu stået og tænkt i flere minutter. Hvorefter den blev afbrudt, så det er bestemt ikke din computer.

Jeg har sendt det videre til vores musikansvarlige, jeg skriver når det er løst.

Indtil problemet bliver løst, har jeg haft succes med at hente hvert nummer for sig selv, det tager lidt ekstra tid, men det er jo gode numre J

Tak for feedbacken omkring albummet, det vil blive rettet.

Hilsen Per.

Hej Mathias.

Så har jeg fået svar tilbage fra vores musikansvarlige, han fandt ikke nogen fejl, og i mellem tiden, kan jeg se at jeg også kan hente nummeret nu.

Vil du prøve og hente det igen.

Hilsen Per.

Jeg kan ikke hente albumet til "spiller nu" via TDCplay på tv. Der kommer en meddelse "teknisk fejl prøv igen". Har nu forsøgt i flere dage. Hvis jeg prøve at hente numrene enkeltvis kan jeg kun hente nr: 2,4,6.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)