fejl 67

• IVO
  • Deltager
  • 1 kommentar
Hej.   Jeg får en FEJL 67 når jeg forsøger at geninstallere min Homedisk, hvad kan være årsag..?

Jeg kan ikke se min Homedisk i "drevroden" (sammen med mine andre HD) - det har jeg kunnet tidligere - og Homedisken ER opstartet og lyser grønt på alle kontrollamper og Netkabler (på Homeboxen) - - hvad kan være årsag.?

kan nogle hjælpe mig med et svar. .               mvh  Ivan

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej IVO

Du kan prøve at resette homeboksen, du mister ikke date der er lagt ind.

Start med at slukke for computeren:

Bag på Homedisken, mellem strøm og Lan er en Resetknap. Denne holdes inde (med en papirklips eller en nål), indtil der kommer 2 bip, der går op til 10 sekunder før 2. bip kommer, slip ikke knappen før 2 bip. Derefter kan gå 1 minut før Homedisk er resat.

Når lampen på forsiden er holdt op med at blinke, tryk da på knappen på forsiden med det blå lys ca. 3-6 sekunder, efter første bip slip da knappen.

Når Homedisk har været slukket ca 30-45 sekunder, tænd da igen og vent til de 2 grønne lamper lyser konstant.

Tænd nu din pc, og åben en Internet browser.
Prøv nu at taste 192.168.1.5 i browser adressefeltet., så skulle det gerne virke.

Du kan prøve om det hjælper.

hilsen Bente

Hej Ivan - har det hjulpet?

Hejsa...    Glad humørikon

Nej egentlig ikke på DEN MÅDE jeg fik anbefalet, men efter utallige forsøg på ene eller anden måde med stadig "fejl.67" visning besluttede jeg mig for at foretage en "systemgendannelse" med ca.1.uge tilbage i tid, så lykkedes det i aften at få kaldt min HomeDisk frem som "drev i rodbiblioteket..

Men   TAK TIL DEM som hjalp mig på vej, altid rart med støtte..    Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)