Fejl 628

hvad er fejl 628? - Og hvad er det for nogle indstillinger jeg skal chekke er korrekte? - Jeg har nu haft et TDC mobil modem i over en uge, men har forstsat ikke fået det til at virke uden ovennævnte fejl -

4 Kommentarer

Hej,

628 er "Fejl i sikkerhedsindstillingerne", men nærmere kan jeg ikke komme det.

mvh

Keld

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Jesper12 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Lars

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Jeg vil gerne forsøge at hjælpe dig så godt jeg nu kan. Min umiddelbart første tanke er, om du er sikker på det er i forbindelse med dig TDC Mobile Bredbånd at du får denne fejl 628? Det kunne ikke være et program du har liggende bagved? Står der noget mere på den fejlmeddelelse du får på skærmen?

Ser frem til at høre fra dig.

Hejsa.

Fejl 628 har ikke forbindelse til fjern computeren.

Hvis der står det,er det en fejl fra Tdc side,deres mast er i stykker.

Har prøvet det før.Det er den eneste mulighed jeg kender,så du kommer på igen når de har rep.fejlen

Hilsen Dok

Hej LarsAnton ! Der er måske nogle indtillinger som ikke er rigtige . Men hvad der menes med det hved jeg ikke . Der tales om Hyper Terminalen . Men så står der også at man ellers skal prøve ar instalere modemet   på ny . Jeg fandt disse oplysninger ved at søge i ASK på fejlkoden . Det kan du jo selv prøve . Hilsen Chris !Humørikon med tunge

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)