Svar

Fejl 501

Hej!

Har ikke kunne  modtage mails siden i går eftermiddags. Har forsøgt at logge ind via webmail men får fejl 501. Jeg sidder på en en Mac. Er der nogen der ved hvordan det kan løses?

Venlig hilsen

Gitte

icon

Bedste svar af Rabo 15 januar 2012, 10:44

Hej alle

Vi er i fuld gang med fejlretningen.

Jeg beklager ulejligheden.

Vh.

Rasmus - TDC

Se original

13 Kommentarer

Jeg har lige opdaget at jeg har samme problem. Kan vist kun rettes af TDC, hvis man skal tro lignende tråde her på forum.
Jeg har samme problem og kan heller ikke logge på web mail så mon ikke problemet ligger hos tdc

mvh Brian

Har også problemet fejlnummer 501. Har skrevet til TDC men der kan gå op til 48 timer. (man skulle måske ringe derind?)

Jeg har også fejl 501!

mvh

Niels

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle

Vi er i fuld gang med fejlretningen.

Jeg beklager ulejligheden.

Vh.

Rasmus - TDC

Jeg har også samme fejl.. Man kan jo ikke ringe til TDC i weekenden..

Jeg var så dum, at taste "kodenavn" om, så nu ved jeg ikke om mit er gået helt i udu.. Simpelthe træls!!!

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Dorte52

Hotline har åbent 10-16 i weekender og helligdage.

Men da denne slags driftsforstyrrelser skaber mange henvendelser, skal du nok forvente en del ventetid, hvis du ringer inden for den næste time.

Se kontaktoplysninger her - www.tdc.dk/kontakt

Vh.

Rasmus - TDC

Jeg har det samme problem.
Jeg har haft denne mail længe uden problemer, men nu kan jeg pludselig ikke komme ind og checke min mail - - bliver standset af "Fejl 501".

Dette irriterende problem er jeg ikke ene om, hvilket ikke bliver bedre. Hvad er "fejl 501" ?

Der er vel ikke andet at gøre  - - end gå en tur i vintervejret - - og forhåbentlig er "fejl 501" - problemet løst senere i dag. ! ?

....Hvis ikke, så..... !!! ??? HJÆLP !!

mvh

Marianne Nielsen

PS.: ...kunne ikke gennemskue, hvordan man skriver en ny meddelelse her i dette forum, derfor har jeg skrevet dette på "svar".

Det har jeg osse - fejlnummer 501. Har ringet 80808080, men der er lukket for personlig betjening. Vil kikke efter andet nummer. Der er nogetmed en Hotline! men mon ikke "de" opdager fejlen selv inden så længe. De lukker vel ikke helt ned i weekenden?

Hov - kan se på tråden længere oppe, at de er i fuld sving med at rette fejlen!

skrev emn mail til tdc og vupti så virkede min 45 min efter

mvh Brian

min fejl er rettet men min mail boks er også helt tom hvorfor er mailen tom

mvh Brian

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$