Svar

Fejl 501

Har lige opdaget at min mail (oprindelig netbasis) ikke virker. Giver fejl 501 hvis jeg prøver at åbne mailboksen på webmail. Håber saft suseme det bare er en periodisk fejl, og ikke en følge af at min opsigelse/flytning af netbasis ALLIGEVEL er gået i kage, og at den oprindelige netbasis bare er blevet lukket fordi jeg ikke har betalt regningen (I ved nok, den regning I lovede at annullere...!)

Mvh

Susanne

icon

Bedste svar af Rabo 17 november 2010, 13:26

Vi har lige været ramt af en kort driftsforstyrrelse på nogle af vores mailbokse, ikke alle.

Det gav sig udslag i en fejl 501 på Webmail, og et afvist password, hvis man benyttede en mailklient.

Det ser dog ud til at fejlen er rettet igen, det er i hvert fald ikke længere muligt for os at genskabe fejlen.

Denne fejl resulterede også i et stort antal henvendelser til vores Hotline, hvilket er grunden til at man ikke har kunnet komme igennem.

Jeg beklager ulejligheden.

Vh.

Rasmus - TDC

Se original

33 Kommentarer

Hej - godt at læse at jeg ikke er den eneste. Har samme problem. Fejlnummer: 501 !! Forsøger at komme igennem til TDC, men bliver bedt om at ringe senere..... øv øv.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Vi har lige været ramt af en kort driftsforstyrrelse på nogle af vores mailbokse, ikke alle.

Det gav sig udslag i en fejl 501 på Webmail, og et afvist password, hvis man benyttede en mailklient.

Det ser dog ud til at fejlen er rettet igen, det er i hvert fald ikke længere muligt for os at genskabe fejlen.

Denne fejl resulterede også i et stort antal henvendelser til vores Hotline, hvilket er grunden til at man ikke har kunnet komme igennem.

Vh.

Rasmus - TDC

Jep, - virker igen. Dejligt :-)

Har fortsat fejl 501 - så det virker ikke for alle

Jeg får også fejl 501 når jeg forsøger at komme ind i min mail box så jeg tror ikke helt problemet er løst Trist humørikon

Gør i noget ved alle de andre som får denne fejl?  kan se vi er nogle stykker der har skrevet en bemærkning om at vi også får fejl 501 når vi logger ind i vores mail bokse.

Omdømme 2

Hejsa

Jeg skal lige sikre mig, at I er opmærksomme på, at denne tråd er fra november sidste år?

Så når I skriver, at I stadig har problemer, antager jeg at de problemer lige er opstået, og ikke har stået på siden sidste år, er det korrekt?

Jeg vil bede jer beskrive helt præcist hvornår fejlen opstår.

Dvs. kommer fejlen i det i trykker jer ind på Webmail, eller f.eks. først når i vil besvare en mail, eller hvordan?

Vh.

Rasmus - TDC

Hej Rasmus

Det var jeg ikke lige obs på, nå men jeg får fejlen hvergang jeg forsøger at logge mig ind jeg skriver log in og password og så kommer siden hvor der står kan ikke vises fejl 501

enig ved ogin og password -> direkte i fejl 501 every time............det blir svært at læse mails//)(=??&/&% 

Jep - fejl ved indlogning efter afgivelse af password.

Fejlnummer: 501

Mvh Mette

Omdømme 2

Ok, jeg får lige nogen til at se nærmere på det, for det er nemlig ikke en generel fejl, dvs. min egen Webmail virker f.eks. fint.

Vh.

Rasmus - TDC

Det ser ud til at være periodisk, lykkedes med at logge in og læse mails, men 5 min. senere, får jeg så igen en fejl 501.......................  

Vil bare lige sige, - som værende den der oprindelig startede denne tråd - at mit virker fint Glad humørikon

Hej TDC

Har sammen fejlmeddelse  501 når jeg i nu 4 dage har forsøgt at logge mig ind på min mail hans05@mail.dk

er det muligt at i vil undersøge fejlen ?

Hilsen   Hans

Hej Hans

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Som jeg har skrevet er dette et KUNDE TIL KUNDE forum, så du skal ikke forvente at nogen fra TDC, går ind nogen som helst steder for at rette noget som helst.

Det fremgår iøvrigt af tråden at det kan være en periodisk fejl. Og at TDC ikke har nået til dig endnu. Hvis problemer forsætter, så prøv at kopiere hele fejlmeddelensen ind her i tråden, MEN UDEN personlige oplysninger. 

denne trådhar du også postet dit spørgsmål og i begge tråde har du skrevet din mailadresse. Jeg synes ikke det er smart at skrive sin mailadresse på offentlige webside, med mindre man gerne vil have mail fra gud og hver mand.  du kan skrive en PM til Patrik, hvis du vil have slettet dem igen. En mailadresse skrives sådan  xxxx@mail.dk her i forummet.

Vi har ikke kommet ind på Vores mailkonti siden i tirsdags.

Har også sendt mail til tdc i tirsdags uden at få et svar.

Temmelig træt af at se fejl nummer 501

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Samme tråd kører her:

/t5/Mit-TDC/fejl-501/td-p/61637

Der er også en mulig køsning....

Vh

peter

Hej

Jeg har hele ugen (uge 39/2011) ikke kunne komme ind i mine mails - får hele tiden fejl 501

Dette er uholdbart kan hverken sende eller modtage eller se tidligere mails

Hilsen

Jette

Hej Jette

Jeg giver dig ret det er uholdbart. Jeg har måske en løsning til dig.

Hvillket styresystem har du? Jeg mener at alle styresystemer FØR windows 7, har et intregeret postpogram /postklient. Det kan være Outlook Ekspres.

Det er der ikke i Windows 7. Du kan derimod hente et gratis postpogram hos migrosoft, installere det på din pc, og opsætte det program til at hente dine mail på TDC's server. Så behøver du ikke have alt det bøvl med fejl 501. Jeg har nemlig den opfattelse, at fejlen kun kommer når brugere tilgår webmail via en browser.

Vindows Live mail 2011, kan hentes her:

1.  Windows Live Mail - Download
  2. . Windows Live Mail - Opsætning TDC-side
  3. . Windows Live Mail - Tilbagemelding  
  4. . Windows Live Mail - Dansk stavekontrold
Hvis du eller andre med fejl 501 ikke oplever den fejl, efter instaletion at et postpogram på en PC, håber jeg at vedkommende vil skrive her i tråden, om mail kan modtages.

Det har nu i flere dage ikke været muligt at åbne web-mail.

Det er en uholdbar situation. Hvad er der galt og hvornår bliver problemet løst?

Mvh

Jess

For 1. gang i en uge er jeg her til morgen kommet ind for at se mails.

Har brugt Windows7 i et år uden problemer, men hvis fejlen fortsætter vil jeg

prøve om det er der fejlen ligger

Omdømme 2

Hej alle

Jeg er blevet informeret om, at fejlen blev meldt løst i fredags, dog viser det sig, at rigtig mange nu får en blank side, så der er desværre stadig en fejl, men vores udviklere er i fuld gang med at se på det.

I mellemtiden har vi konstateret, at de fleste der oplever fejlen, benytter Internet Explorer, og at de har kunnet undgå fejlen, ved at benytte Firefox eller Chrome i stedet.

Så indtil fejlen er rettet, vil jeg foreslå jer at benytte Firefox eller Chrome.

Vh.

Rasmus - TDC

Så er jeg på igen Glad humørikon Oplevede at hvis jeg kørte med proxy kunne jeg ikke logge ind men godt uden. Og idag kan jeg godt med proxy ? Mærkeligt,nå men jeg er på igen.

Omdømme 2

Lige et tillægsspørgsmål - er det Internet Explorer 7, I oplever fejlen i, eller hvilken browser benytter I?

Og mht. til proxy eller ej, har jeg ikke nogen idé til hvad der er gået galt.

Men ellers anbefaler TDC ikke at benytte proxy, men mindre du har en grund til det :-)

Vh.

Rasmus - TDC

@Rasmus

Har du set dette svar: /t5/Mit-TDC/TDC-webmail-i-Internet-Explorer-7/m-p/62253#M6150

Ved ikke om det er noget du kan bruge.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P