favoritter væk

Mine favoritter forsvandt også på favoritlinjen er det en pc fejl eller noget snavs jeg har fået hilsen erik

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej eoggberger

Hvad er det for nogle favoritter du mener???

Du bliver nok nød til at komme med lidt mere information, hvis du skal have hjælp.Blinkende humørikon

hilsen Bente

hej jeg har en favorit linje hvor jeg ligger de mest brugte sider ind så jeg barer kan åbne favoritter og så kommer de frem feks bt ekstrablad oversæt med mange flere og så var det at alle forsvandt som lå under favoritter men selve boksen favorit ligger der enu så jeg skal barer gemme dem nu når jeg kommer på siderne hilsen erik
Omdømme 3

Hej eoggberger

Jeg tænkte nok det var dem, men jeg har aldrig selv oplevet at de forsvandt, så derfor spurgte jeg ind til dit problem.Blinkende humørikon

Det er da mærkeligt at de bare lige pludselig forsvinder, andre der har erfaringer med det??

hilsen Bente

Hej Bente tak for du prøvede men jeg venter et par dage for at se om der kommer noget hjælp ellers kan jeg godt leve med at starte forfra jeg tænker barer om det kan være noget virus????? hilsen erik
Hej.

Følgende gælder hvis du bruger Windows 7. Windows XP er lidt anderledes men i princippet det samme. Bruger du en Mac har jeg ingen anelse om hvad der kan gøres.

Hvis du bruger Internet Explorer, så prøv at klikke med højre musetast øverst i browseren (i selve rammen om browseren eller i det, der ligger lige under), og se om ikke der så dukker en menu op, hvorpå et af punkterne er "Favoritlinie". Klik på punktet så der kommer et flueben. Mon ikke Favoritlinien nu er kommet igen?

Hvis det er punktet "Favoritter" i PC'ens startmenu, der mangler, så klik med højre musetast på linien aller nederst på skærmen og vælg "Egenskaber". Vælg derefter fanen "Menuen Start", derefter knappen "Tilpas" og rul lidt ned i den liste, der nu vises. På listen er et punkt "Menuen Favoritter", sæt et flueben her, og klik på "OK" indtil egenskabsbilledet lukkes.

Er problemet nu løst?

M.v.h.

MS-ERIK

Omdømme 3

Hej Erik

Det var da et godt svar du kom med, nu blev jeg også lidt klogere.Meget glad humørikon

Det med at højreklikke for oven vidste jeg godt, men det med at højreklikke nederst på skærmen havde jeg aldrig hørt om, så tak for nyttig information.Meget glad humørikon

hilsen Bente

tak for hjælpen erik det var nogle fine løsninger du kom med hilsen erik

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)