Svar

Favoritter m radiokanaler virker ikke

Mine favoritter kan ikke afspilles eller slettes. Fejlmeddelelse når forsøges: "Serveren svarer ikke. Prøv venligst senere.#203"

Hjælp ønskes. På forhånd tak.

icon

Bedste svar af Patrick11 7 februar 2014, 13:20

Hej igen.

Jeg har fået svar på min mail videre ind i TDC om dette.

Det er en kendt fejl, de arbejder på at løse. Kan følges på driftsinfoen her:

http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/driftsinformation/details.php?f=4#id=2201588126 

På ovenstående driftsinformation, vil der blive givet besked, når det er løst.

Hilsen

Se original

11 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej testpilot1

Kan du fortælle lidt mere om dit problem?
Hvor afspilles dine favoritter ikke?

Hvad har du gjort?

Hvordan har det virker tidligere, hvis det har virket?

Hilsen

Først: Hvor er det et fremragende produkt TDC Boks mv. Vi nyder det hver dag !!! Tak for det.

Men et lile problem: TDC PLAY.

1) Åbner TDC PLAY med den blå knap på fjerbetjening. 

2) Vælger RADIO i øverste linie. 

3) Vælger fx Udenlandske kanaler - Europa - Frankrig- France Bleu - Ile de France .

4) Dvs ingen problemer når jeg vælger kanaler fra grunden af.

5) MEN nu går tilbage til Favoritter i øverste linie og finder France Culture på min Favorit liste.

6) Trykker på OK. 

7) Nu kommer meddelelse på skærm: Serveren svarer ikke. Prøv venligst senere. #203.

8) Går op i Favoritter i øverste linieog trykker OK. På sort skærm står nu: Detaljer. Fejlkode: 0. Beskrivelse: Siden kunne ikke fortolkes.

9) Trykker på OK for at åbne Detaljer:  Da står Fejlkode:0. a9h:Illegal Attribute. argumentNullException:Value can not be null. Parameter name: url

10) Endnu et tryk: Fejlkode:0. be0: The page has exceeded the resource limitations.

11) Kan kun komme tilbage til TV ved at afbryde boksen.

Venligst KG

Samme her, blot med DR4, og alle andre kanaler. Forsøgerman med "danske kanaler" kommer man til en fejlside, og udenlandske ligeså, samt søg, intet virker.. duer ikke. Hvorfor har TDC ikke en overvågning på om deres produkt virker.

I øvrigt var jeg i kø he lørdag eftermiddag i 52 min (nr 3,2,1) sø køen var ikke lang hvorfor er I ikke bedre bemandet ? En ticket er oprettet, og jeg bliver kontaktet mandag 12-14 af en tekniker.

Peter Lindemann

Har i fået styr på det eller skal jeg hive fat i  Patrick, som har lovet at hjælpe med et svar?

Vi har det samme problem og vil gerne have svar.

Det sker kun sjældent man kan komme igennem til radio. Altid kode 203

Prøvede sidste weekend, og nej det virkede ikke.. kan ikke forstå at der ikke er større fokus på dette problem ?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej testpilot1 og I andre

Tak for god udførlig forklaring. Jeg har i julens milde stemning af stress og jag, ikke fået fulgt op på dette. 

Det vil jeg gøre nu. Jeg har sendt tråden videre og håber snart at få et svar jeg kan give videre her i samme tråd. 

Der er en som skriver, at I gerne vil have større focus på dette problem, lad os håbe vi kan skabe den nødvendige fokus, så vi kan få et svar Glad humørikon

Hilsen

Omdømme 3

Hej igen.

Jeg har fået svar på min mail videre ind i TDC om dette.

Det er en kendt fejl, de arbejder på at løse. Kan følges på driftsinfoen her:

http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/driftsinformation/details.php?f=4#id=2201588126 

På ovenstående driftsinformation, vil der blive givet besked, når det er løst.

Hilsen

Duer bare ikke..

"Hvis man vælger kanalerne enkeltvis fra liste over Danske eller Udenlandske radio kanaler burde det virke."

Det virker nemlig heller ikke...

Og "enkelte kunder" mon ikke det er alle kunder ?

Hilsen

Peter

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alexsus har modtaget fra andre medlemmer.

Husk at marker tråden som løst, Patrick har givet et meget godt svar på tråden og der er ikke mere der kan gøres lige nu og andre med samme problem kan se at der er en "løsning" i form af driftinfo siden...

og en anden ting, burde denne tråd ikke høre til under TDC Play sektionen??

VH

Alex

Hej

Jeg har flyttet tråden. Glad humørikon

Trostpilot1, det er kun trådopretter der kan markere tråden for løst, så jeg giver Alex ret i det vil være en god ide at markere den som løst.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)