Svar

Favoritlister

Halløj i landskabet

Jeg sidder og roder med min favoritliste og andre playlister. 

Mit problem er at jeg hvis jeg sidder ved min computer kan jeg ikke se mine favoritter på mobilen og på mobilen kan jeg ikke se mine favoritter fra computeren. Jeg kan dog se mine webplaylister fra computeren, på mobilen men ikke tilføje numre til dem...

Kan det passe at jeg ikke har mulighed for at redigere de samme playlister både på mobilen og computeren??

mvh

R

icon

Bedste svar af Electronic 25 januar 2014, 15:59

Hej,

Favoritter bliver lagret lokalt(platformsmæssigt). Dvs. at du på play på PC vil have en favoritliste, mens du på dine mobile enheder, vil have favoritlisten lagret på mobilen.

Det eneste du kan synkronisere er dine webplaylister til din mobil, uden mulighed for, at rette i dem. Det skal gøres fra play på Web.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Favoritter bliver lagret lokalt(platformsmæssigt). Dvs. at du på play på PC vil have en favoritliste, mens du på dine mobile enheder, vil have favoritlisten lagret på mobilen.

Det eneste du kan synkronisere er dine webplaylister til din mobil, uden mulighed for, at rette i dem. Det skal gøres fra play på Web.
Det var dog belastende Gal humørikon

men under alle omstændihrder tak for svar Glad humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen,

Du skal være så velkommen :-) Og ja, det er lidt kikset.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)