Svar

Favoritlisten svært tilgængelig?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints kimbr har modtaget fra andre medlemmer.

• Bruger
  • 11 kommentarer
Jeg har med lethed oprettet en favoritliste med vores yndlingskanaler og i den rækkefølge vi ønsker. Jeg ved så ikke om der er en adgang til Favoritlisten jeg har overset, men umiddelbart skal jeg hver gang først ind i menu og klikke mig frem til favoritlisten.

Jeg har også anvendt option-knappen og klikket mig frem til dialogboksen, hvor man kan vælge favoritlisten til og "vinge" den af, som et valg. Alt sammen fint, men har man først været ude af indstillingsmenuerne og anvender TV Guiden, er den automatisk sat til, at gå tilbage til "Alle kanalerne". Hvorved fidusen ved Favoritlisten forsvinder [i].

Findes der en blandt Forums brugere som ved, hvordan Favoritlisten kan "låses" og dermed bruges i den daglige zapning?

På forhånd tak,

icon

Bedste svar af GTH 10 februar 2011, 09:48

Hej Kimbr

Hvis jeg forstår dit spørgsmå korrekt, er svaret nej. Du kan ikke umiddelbart "låse" Favoritlisten så det kun er den der kommer frem når du trykker på Guideknappen på fjernbetjeningen. Favorltlisten skal enten vælges via "Menu" - eller via "Optionsknappen", som du også har fundet ud af.

Dog findes der måske alligevel en løsning du kan bruge. Du kan under "Arranger kanaler" tilføje eller fjerne kanaler i Guiden og ved kanalskift. På den måde ser du kun de kanaler i Guiden og ved kanalskift, som er dine "Favoritkanaler".

De kanaler du har valgt at skjule, vil nu kun være tilgængelige når du taster det specifikke kanalnummer ind, som kanalen er placeret på...

Håber denne forklaring giver mening  Overrasket humørikon)

Mvh. Gitte

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kimbr

Hvis jeg forstår dit spørgsmå korrekt, er svaret nej. Du kan ikke umiddelbart "låse" Favoritlisten så det kun er den der kommer frem når du trykker på Guideknappen på fjernbetjeningen. Favorltlisten skal enten vælges via "Menu" - eller via "Optionsknappen", som du også har fundet ud af.

Dog findes der måske alligevel en løsning du kan bruge. Du kan under "Arranger kanaler" tilføje eller fjerne kanaler i Guiden og ved kanalskift. På den måde ser du kun de kanaler i Guiden og ved kanalskift, som er dine "Favoritkanaler".

De kanaler du har valgt at skjule, vil nu kun være tilgængelige når du taster det specifikke kanalnummer ind, som kanalen er placeret på...

Håber denne forklaring giver mening  Overrasket humørikon)

Mvh. Gitte

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints kimbr har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Gitte,

Tak for dit tip:D ,

Den fremgangsmåde du beskriver er forstået og vi vil snarest gøre brug af den.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)