Fastnet i sommerhus

Hej

Når nu dækningen med mobilt bredbånd er elendigt i et sommerhusområde. Kan man så få gravet fastnet ind, og hvad koster sådan noget ?

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianMose har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg kan ikke finde et sted på tDCs sider hvor der står en direkte pris.  Men hvis der er gravet kabler ned i selve sommerhus området tror jeg ikke det koster en formue.

Prøv evt at start bestillings og se om der ikke kommer noget info op, når du indtaster dit sommerhus adresse.

Kig også her på et lign spørgsmål en anden har stillet.

/t5/Telefoni-og-mobil/Ny-fastnet-el-HomeDuo-installation/td-p/54921

Tak for hjælpen.

Jeg valgte at ringe til TDC og fik en fin betjening, hvor jeg fik oplyst at det var TDC som skulle betale for at få gravet kablet ind og jeg havde en bindingsperiode på 6 måneder á ca. 350,- kr

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

arnem skrev:

TDC som skulle betale for at få gravet kablet ind og jeg havde en bindingsperiode på 6 måneder á ca. 350,- kr

Det er korrekt, jeg fik det gjort i efteråret. Oprettelse er 950,- + 200,- for opsætning af første telefonstik. I forhold til hvad sådan en "operation" koster, er det _meget_ billigt sluppet (hænger selvfølgelig sammen med TDC's leveringspligt). Bundet de første 6 måneder.

Hele oplevelsen omkring nedgravning og oprettelse af den nye telefonlinje var en meget positiv oplevelse med TDC. Både grave-team og tekniker som skulle indendøre var meget proffe. Graveteam lavede et meget flot stykke arbejde og da kablet skulle indover en græsplænge såede de fint græs efter sig og i det hele taget reetablerede alt som det var før. Tekniker som havde tilsluttet det nye kabel ude i vejen (det er ikke grave-teamet der gør det, og heller ikke teknikeren der skal indendøre) ringede endda på installastionsdagen for at høre om det virkede fordi han var lidt nervøs for om vi kunne få det store orange kabel ind i det i forvejen lille installerede elettrikerrør (det gik).

Alt i alt en meget positiv oplevelse! Så efter de 6 måneder er det selvføgelig også TDC der skal levere indhold over telefonlinjen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)