Svar

Fast track - ingen SMS

Jeg prøver at tilføje Fast track til min mobil, så jeg kan synkronisere spillelister mellem TDC Play og android app'en. På siden for brugeroplysninger tilføjer jeg min telefonnummer og får at vide at en SMS er afsendt.

Jeg modtager bare aldrig den SMS, eller får den i hvert fald ikke vist.

Jeg har en Xperia 10i som vist kun er delvist understøttet, men jeg ønsker jo heller ikke at benytte fast track - jeg vil bare gerne kunne synkronisere mine spillelister.

Mvh

Thomas

icon

Bedste svar af miela1 1 februar 2011, 13:49

Hej,

der er på mange Andriod telefoner problemer med at medtage wabpush meddelser.

på din X10 skal du først tillade at du kan, du kan bruge min vejledning til at slå det til.

/t5/Mobil/TDC-Play-Android-Applikation/m-p/13385#M1564

hvis du har downloadet den ny 1.1 udgave er der heller ikke nogen problemer med at Oprette, slette eller rediger playlister direkte igennem app'en

Se original

17 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

der er på mange Andriod telefoner problemer med at medtage wabpush meddelser.

på din X10 skal du først tillade at du kan, du kan bruge min vejledning til at slå det til.

/t5/Mobil/TDC-Play-Android-Applikation/m-p/13385#M1564

hvis du har downloadet den ny 1.1 udgave er der heller ikke nogen problemer med at Oprette, slette eller rediger playlister direkte igennem app'en

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints knudsen81 har modtaget fra andre medlemmer.

nu har jeg tilladt push beskeder men får stadig ikke nogen sms med fast track på min x10?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Efter du har tilladt at du kan modtage Push medd. skal du bede om at få en ny SMS. har du gjordt det?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints knudsen81 har modtaget fra andre medlemmer.

Ja jeg går ind og skriver mit mobil nummer og så står der at der bliver sendt en sms men kommer bare intet 

Omdømme 3

Hej, Igen.

og inde hvor du slog Push meddelser til er der der flugeben i. som vist på billedet.

androidV1b3.jpg 

hvis det er som det skal være skal du lige prøve at genstarte din telefon, virker det stadig ikke så skal du prøve i morgen, da det kan være en fejl i systemet, du kan evt. tjække drifts info.

Omdømme 1

Jep den har jeg altid sat kryds i 

Omdømme 1

Hej nu har jeg så prøvet her idag og får stadig ikke nogen push sms 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

@knudsen81

Det er fordi du har en sony ericsson xperia X10 Humørikon med tunge og fordi det er dig gamle Humørikon med tunge

Men jeg vil give knudsen81 ret i at den sms mange gange kan være noget langsom til at komme, og hvis man ikke lige er klar over det kan man godt forvente at modtage 2 stk sms'er med en kode i til Play.

Omdømme 1

Hejsa nu sidder jeg lige og tænker på om for at få fast track til at virke skal man så have adgang via tdc play på pc, altså at have internet via tdc eller er det lige meget :-)

Omdømme 3

Hej,

Nej, det er ikke nødventig at have bredbnd ved TDC for at bruge fasttrack, det eneste det kræver er at du har mobil abonnement med play adgang.

Har du prøvet at genstarte din telefon, som jeg skrev igår.

Omdømme 1

ja det har jeg prøvet, tror bare jeg ikke skal have lov til det ;-)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Fasttrack virker fint nok hos mig :-D

Det spille max

Omdømme 1

@jytfin

skulle du ikke game? :-p

Omdømme 2

har du aldrigh hørt om online game sites gamle knudsen81?

Skulle da også lige teste om det virkelig var sandt at jeg fik en sms ;-)

Omdømme 1

jo da gamle, skulle nok havde prøvet det inden du fik min legend :-)

Omdømme 2

yeps, men jeg ved det virker for testede det også på X10'eren inden vi indgik den handel.

Så det skal også virke på x10, det er nok bare fordi det er dig Humørikon med tunge

Omdømme 1

så fik jeg det løst man modtager ingen sms fra m.tdc.dk vis man har den nyeste firmware til x102.1.A.435 jeg blev nød til at downgrade til firmware 2.0.2.A.0.24 for at få det til at virke

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)