Fast track

• TGR
  • 0 kommentarer
Hej!

Jeg har to problemer som jeg håber i kan hjælpe mig med!

Mit første problem er at jeg ikke kan få filerne fra fast track til at virke på min mobil (sony ericsson xperia arc s) jeg kan sagtens downloade mobil udgaven af sangen på tdc play og få dem den på computeren også overfører dem til mobilen men den an så ikke registrere dem.. har det noget og gøre med at jeg ikke har modtaget en licens sms?

Mit andet problem er at jeg har oprettet to playlister på computeren som så er blevet synkroniseret med min mobil. jeg kan sagtens afspille den ene men når jeg så vil afspille den anden hopper den bare tilbage til den første og fohindrer mig i at hører noget andet.. Hvad skal jeg gøre i denne situation?

1 Kommentar

Hej TGR,

Jeg ved desværre ikke meget om fasttrack, og hvorfor det skulle drille hos dig.

Men du skriver at du har en Xperia arc S, den køre jo med Android, og derfor vil jeg da anbefale den app som hedder Mit TDC, den giver adgang til TDC play via en smart app, som tager dine playlister fra hjemmesiden, og sender dem over på mobilen.

(du skal blot havde sangen på liste, og havde hørt den én enkelt gang, så er sangen gemt på telefonen, du kan læse mere her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/publish.php?id=31190#9 ;)

Hilsen Per.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P