Fast ip kan ikke finde

Hej jeg skulle kunne finde den IP adresse jeg er blevet tildelt af Yousee Bredbånd 

ad jeg bestilte og betalte for en Fast IP adresse der for LAAANG tid siden, men det

syntes at være umuligt at finde på den ekstremt store side med de samme 3 idiot 

svar på tusindvis af spørgsmål så jeg vil blive meget glad hvis jeg kan få et svar på 

det meget snart.

T ag D og C ybercity

3 Kommentarer

efter en times søgning på den uduelige hjemmeside med uduelig support og uduelige ydelser fandt jeg hvor jeg kunne skifte til fast ip hvis ellers hjemmesiden virkede men ak :

tdc.dk

Siden blev ikke fundet!

Siden, du søgte, kan være fjernet, ændret eller midlertidigt ude af funktion.

Sådan kommer du videre:

• Tjek om adressen er stavet rigtigt
  • Der er forskel på, om du bruger store eller små bogstaver
  • Der må ikke være mellemrum i adressen
Vi anbefaler:

Da jeg ikke har fastnet telefon måtte jeg jo prøve det link men ak resultatet ses ovenfor ...
Hej TagDogCybercity
Jeg har flyttet dit indlæg nr. 2, ind under dit indlæg nr. 1.
Du får ikke dobbelt så stor chance for svar, hvis du laver dobbelt så mange indlæg på forum, men halvt så stor chance. Derfor.
Meget sjovt med de forbogstaver!
Hilsen Patrick, moderator.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Forst det er ikke et spørsmål du kan få svar på her på forum, da du har Yousee Bredbånd og ikke TDC.

når det er sagt skal du nok ringe til yousee hvis du ikke får den faste IP du betaler for,

du kan se hvad din IP er på http://myip.dk

hvad mener du med en extrem stor side der er vil ikke TDC Forum du mener, nej det kan det ikke være for her skiver vi mere end 3 forskellige svar.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg har svaret dig i den anden tråd du har skrevet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)