Farvel - tak for nu og god fornøjelse

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

• Tidligere administrator
  • 920 kommentarer
Hejsa alle I gode forum brugere

Jeg skriver til jer, for at fortælle jer, at jeg har fundet nye græsgange. Derfor vil TDC forum i fremtiden fungere uden en Administrator/moderator. 

Det er 4 år siden, jeg startede med TDC Forum. I de 4 år, har jeg forsøgt at give jer kunder mund og TDC øren. Det har været en god opgave, med rigtigt mange gode oplevelser.

Det har været vigtigt for mig, at vi alle holder en god tone - en tone, der kommer os alle til gode her på forum. Det syntes jeg, er lykkes og I skal have tak for det.

Nogle vil tænke, at det da ikke er særligt godt, når de nu ikke har fået svar på deres spørgsmål. Det er beklageligt. Døgnet har dog kun 24 timer og jeg har i lange perioder siddet alene med forum. Derfor har jeg forsøgt at hjælpe superbrugere primært, så de har kunnet hjælpe andre. Det har også for mig virket som om det er distancerende. Men det har været den måde, jeg har kunne hjælpe flest af jer. Superbrugerne har altid kunnet bede mig om at svare på en tråd og det har jeg gjort.

Jeg håber I alle fortsat vil bruge det forum, som er bygget op fornuftigt og hjælpe hinanden i en god tone fremover. Jeg selv glæder mig i første omgang til 14 dages ferie - min første ferie off-line i over et år, ellers har jeg været på forum hver eneste dag, jul, påske og helligdage. For lige at se, om alt nu er vel.
Måske jeg kikker ind i civil en dag [i]

Pas godt på hinanden og forum. Tak for de mange gode oplevelser 

Farvel

Hilsen

Patrick - ex-forum admin :-)

23 Kommentarer

Først tak til Patrick. Du har virkelig forsøgt at give os kunder stemme ind bag TDC geledder.

Tak for din hjælp her i forum og held og lykke i dit nye job. Glad humørikon

Hej Alle

Patrick har været den eneste gennem det sidste år, der har været lydhør over for kunders problemer, og superbrugernes flittige skriverier på vip-området, hvor jeg og flere andre er kommet med forslag til forbedringer, når der har været fejl i forum og når der har været tråde en administrator skulle kikke på.

Vi har fået en tak fra Patrick for vores medvirken på forum, men efter han nu er væk, kan vi ikke forvente information fra ham om fremtiden.

Jeg kan oplyse at Superbrugerne på intet tidspunkt er blevet kontaktet af ledelsen bag forum, om hvad der er planlagt fremadrettet. Ingen information, ingen henvendelser og ingen tak for hjælpen i de år der er gået. Det er jeg ærlig talt meget frustreret over.

På TDC's facebookside er det tydeligt, at en skabelon er brugt til at svare på kunders problemer, hvilket jeg IKKE mener er vejen frem. - Kunder har ikke brug for "Skabeloner". Vi har krav på at få et svar, som dem der svarer - selv ønsker, at få et svar.

At TDC kan være så ligeglade med os superbrugere, at de ikke har gidet kontakte os, er mig aldeles ubegribeligt. Derfor har jeg oprettet en ny fb-side "TDC Kunder hjælper hinanden", hvor jeg håber du vil hjælpe andre kunder og hvor du også kan søge hjælp, når og hvis siden gøres fritilgængelig for spørgsmål og svar efter 1/9 2014, hvis altså der er opbakning til siden.

Mit håb for TDC Forum, er dog, at der må komme en kompetent og kundevenlig administrator her til dette fantastiske forum, og helst en der behandler os kunder med respekt, uden at kvæle os med kærlige ord.

Jeg ved ikke om der er behov for en fb-side, men nu har jeg oprettet en. (Jeg kan jo altid slette den igen, hvis tdc-forum igen får en kundevenlig administrator og måske nogle hjælpere der gider tage tråde, som vi kunder ikke kan svare på, eller hvis der bare ikke er et behov for en suplerende hjælpeside til tdc Forum . )

Indtil da:

Vel mødt til et smugkik på facebook-siden, som ikke har kontakt til TDC, og hvor der frem til 1/9 ikke kan stilles spørgsmål, fordi vi venter på hvad fremtiden vil bringe for vores forum.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej MajaH   ( og velkommen hjem fra ferie )

Jeg deler din frustration over den manglende information fra TDC om ,hvad der skal ske med TDC-Forum.

Men jeg synes ikke om ideen med en ny Facebookside allerede nu.

Det vil da være at opgive på forhånd.

Superbrugerne og de vel efterhånden få TDC-ansatte der jævnligt skriver i Forum bør "tage kampen op".

Lad dog TDC have deres skabeloner på Facebook..her får vrede kunder luft for deres frustrationer over en lukket telefon eller manglende / dårlig dækning...osv.

TDC-Forum skulle jo helst være "et opdateret leksikon"hvor de seneste fejl og mangler,Tips&Triks,og ikke mindst "Accepterede Løsninger"hurtigt kan findes,hvis man sidder med et problem.

Denne funktion har jeg svært ved at se kunne fungere på Facebook.

(og-ja,,jeg bruger ikke selv Facebook )

Jeg håber du fortsat vil bruge din ildhu og energi i TDC-Forum---og hjælpe kunderne her.

TDC må vel reagere med information på et tidspunt,hvis "presset" bliver stort nok.

Venlig hilsen

Trumle.

Tak for de pæne ord.
Det er på grund af frustrationer jeg ikke har svarret på forum. Ferien fra mit lønnede arbejde har jeg tilgode.
Ærgerligt at du ikke er på fb. Vi er nogle stykker der bestyrer den nye side. Iøvrigt er den side
ment som suplement til dette skønne forum og ikke en konkurent. Blinkende humørikon
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Kære Forum, Patrick og andre "Superbrugere",

Patrick har været en stabil og duktig administrator med en enorm kundskab og viden. Maja er også en af de dugtige supporter til mange af forum-brugeres spørgsmål, ganske gratis og en frivillig indsats.

Problemet i dette Forum er, at det ligger en stenhård administration bagom - lidt russiske tilstand -  og man må ikke skrive eller udtrykke noget som helst negativt mod TDC eller de medarbejdere, der prøver, efter bedste evne, at svare. Så bliver man eksluderet. Jeg er fd. "Superbruger", og ved, at der ligger et ekstra filter, nogle får mere adgang til informationer end andre. Blev eksluderet for ca et års tid siden, og vil tro, at dette indlæg også bliver censureret.

Men, pøj, pøj Patrick og held og lykke med fremditen. Også tak for interesssant og stimulerande korrenspondance.Glad humørikon

Omdømme 2

Er nu også eksluderet fra, retten til at korrigere i stavefejl/indlæg. Fremditen=Fremtiden. Interesssant=Interessant.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej iMac

Det er jeg også, jeg kan dog redigere i egne indlæg.

hilsen Bente

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Alle.

Det ville være på sin plads at få en kommentar fra Moderator-teamet,men de dækker sig måske ind under §10 i deres egne regler ?

""10. Ændring af regler

Sker der større ændringer af regler og guidelines, vil TDC forsøge at informere om dette på TDC Forum. Men TDC kan til enhver tid ændre regler og guidelines for brugen af TDC Forum uden nødvendigvis at skulle informere yderligere om det.""

Eksklusioner eller inddragelser af Superbrugeres rettigheder er i højeste grad noget der angår alle brugere,og eventuelle nye kunder der oplever et problem.

"Kan det overhovedet svare sig at stille et spørgsmål /beskrive et problem/ få hjælp i TDC-Forum" ?

Trækker en løsning i langdrag er det da helt klart at tonen over for TDC vil udvikle sig negativt.

Her kunne TDC i langt højere grad benytte deres ret til at deltage og svare i en tråd/debat.--( eksempelvis dette indlæg)

Med en rettighed plejer der som regel at følge pligt.

Ærgerligt hvis meningen med TDC-Forum lige så stille udviskes.

Hilsen Trumle.

iMac - Frygt ikke for at dit indlæg bliver censureret væk. Forum har ingen administrator, og jeg tvivler stærkt på at andre i TDC intereserer sig for hvad vi skriver. ;-) Og hvis der er, tvivler jeg også på om nogen overhovedet kan finde ud af at få nedenstående bragt iorden, uden at det går ud over andre funktioner på forum.

1)
Der er gjort ommærksom på manglende markro-knap
Manglende stavekontrol-knap
Manglende citatknap i svarboksene.
Det kan ikke være meningen, at vi brugere skal bruge hovsa-løsninger, så som at åbne fanebladet html, for at se dem. Hvornår bliver dette rettet?
https://www.youtube.com/watch?v=yov0uugG3AQ

2)
Det har længe været et problem med at forumsiden reloader, og nu reloader min forumside også på min samsung galaxi s2. Dette bevirker at jeg ikke kan logge af forum, fordi knappen forsvinder hurtigere end jeg kan sige en lyd. Hvornår bliver dette rettet?

3)
Jeg får ikke længere mail i min mailklient, når jeg har svaret i en tråd og andre brugere også skriver i tråden. Trods jeg har markeret, at jeg øønsker dette. Hvornår bliver dette rettet?

4)
Efter en hav af indlæg, kan jeg (som imac og Bente) ikke rette stavefejl i egne indlæg. Hvornår bliver dette rettet?

5)

Der er på vipområdet arbejdet længe på at få et sted hvor de gode løsninger kan blive samlet.  Hvornår bliver dette til noget?

6)
@Thumle -  GOD kamp - Jeg er så træt af at råbe TDC op!! 

ps undskyld hvis der er stavefejl - jeg kan ikke rettet dem!

Omdømme 2

Tak alle, for responce på mit indlæg. Nej, jeg fryger ikke noget som helst, da jeg ikke er bange for hvilke konsekvenser, det end nu må blive. 

Svar til  "Trumle", som efterlyser svar fra administrator. Efter min bedste overbevisning, kommer det aldrig at ske - altså svar fra administrator, tror Maja´s indlæg besvarer det spørgsmål.

Min kritik til TDC Forum, drejer sig netop om styring, da et Forum, efter min mening, skal være levende og afspejle de brugere, der deltager. Nogle har frustrationer omkring TDC´s produkter/service´s og skriver måske negativt, andre brugere prøver at hjælpe.

Jeg stod af, da administrator Ulf skriver til mig "Nedenstående er anden gang jeg har set dig være passiv-aggressiv overfor en TDC-ansat" 

Passivt-aggresiv=personlighedsforstyrrelse. 

Blev anklaget for at have en personlighedsforstyrrelse, og så var jo det ikke mere at sige til det. Magten lå hos Ulf, og han kunde eksludere mig fra "det fine selskab". Har selvfølgelig dokumentation for den anklagesle.

Kan stadig ikke rette i mine egne indlæg, derfor denne rettelse til mit indlæg.

Nummer 3)

Nu får jeg mail i min indbakke. Ved ikke om det har været min mailklient der har været ged i.

Omdømme 2

Endelig,,,"Lidt" information fra Moderator-Teamet !!

Håber inderligt at de nye tiltag i Forum hurtigt vil blive annonceret,,eller i det mindste viderebragt til Superbrugerne.

Lidt information er altid bedre en diverse gætterier og bekymringer om dette Forums fremtid.

Dejligt at Moderator-Teamet langt om længe "kom på banen".

Hilsen Trumle.

Ja det ville da også være frygtel, hvis kunderne fik nys om hvad der er i vente. Trist humørikon
frygtel=frygtelig
Hjertelig tillykke til TDC Forum og til Ulf, der er blevet udnævnt til ny forum administrator., (som kan læses af alle på Ulf,s profilside.)
Virkelig dejligt at en med stor ærlighed til Tdc's kunder er sat til at løfte arven.
Jeg håber selvfølgelig på et godt samarbejde både her og på på superbrugernes fb-side.
Retter stavefejl:
ærlighed=kærlighed
Omdømme 2

Hej MajaH.

Ingen grund til at rette denne "stavefejl".

Ærlighed er et godt udgangspunkt for vores nye Administrator.

I kærlighed gælder alle kneb--Meget glad humørikon

Hilsen Trumle.

Alt dette skriveri bekræfter jo blot min første benævnelse om "tilbudet" : Humbug ! da der stadig ikke er kommet en fornuftig forklaring på forskelsbehandlingen af nye og gamle kunder. Jeg forventer efterhånden heller ikke at få et svar fra en ansvarlig TDC-medarbejder. vh. Bo

Jeg har fået henvendelser om at superbrugernes side  ikke kan findes i søgefæltet på facebook og på søgesiden Google.  Trist humørikon   

Det kan være en fejl på facebook, derfor vil jeg klage til facebook over at der må være fejl på siden.

Jeg har forøvrigt lige har åbnet for spørgsmål fra kunder på siden.  MEN husk nu  Siden er ikke en protest-side hvor du kan kritisere TDC. Siden er kun et  suplement til TDC Forum, hvor du måske kan få hjælp af andre kunder og selv give hjælp.  Desværre kan jeg ikke garentere at der er nogen der svarer dig, da alt er på frivillighedens basic.  Jeg ved stadig ikke hvad der kommer til at ske med forum, men jeg håber det bedste. Glad humørikon

Jeg vil gerne pointere at min side er et ekstra gratis tilbud til firmaet TDC.  Jeg synes det er synd at så mange kunder flygter fra Danmarks  teleudbyder TDC, da jeg ved at der er  chefer i firmaet der vil os det godt og arbejder på at give en god kundeservice.  Det ved jeg på grund af en artikkel jeg har fundet på nettet. "Tag ansvar for kunden": http://takminds.dk/om-takbogen 

Med superbrugernes initiativ, håber jeg at flere vil blive i TDC,  og at vi superbrugere på denne måde kan være med til at stoppe kundeflugten. 

Omdømme 2

Hej MajaH.

Et par spørgsmål inden I forhåbentlig kommer godt fra start.

Vil TDC-Forum og jeres side "Linke" til hinanden ?

En god "Accepteret løsning" i Forum ville så være tilgængelig begge steder,,

Og bliver disse løsninger slettet efterhånden som de ikke er aktuelle længere,,fordi der evt. er udgivet ny software ,Firmware eller opdateringer.

Flere brugere har søgt i Forum efter netop en accepteret løsning,og oplever så at den ikke længere kan bruges.

( En opfordring til TDC-Teamet om at sende lidt til papirkurven )

Held og lykke med jeres nye Facebookside.

Trumle.

hvem er ulf og er Patrick ikke barer stoppet fra et job ?? og fundet noget bedrer ?? han var god her på siden så tusind tak og held og lykke med dit nye job pøj pøj hilsen erik
tak for oplysningen jeg har ikke været med hvor det var ulf så nu er jeg lidt kloger det kan da værer han har skiftet stil?????måske?? hilsen erik
Nej det har han ikke han har skrevet en bog om Kunde service du kan sikkert finde noget om den hvis du kikker på Google jeg kan ikke huske hvad den heder men det ved Maja H alt om det hende der har gjort mig opmærksom på det

Trumle skrev:

Hej MajaH.

Et par spørgsmål inden I forhåbentlig kommer godt fra start.

Vil TDC-Forum og jeres side "Linke" til hinanden ?

En god "Accepteret løsning" i Forum ville så være tilgængelig begge steder,,

Og bliver disse løsninger slettet efterhånden som de ikke er aktuelle længere,,fordi der evt. er udgivet ny software ,Firmware eller opdateringer.

Flere brugere har søgt i Forum efter netop en accepteret løsning,og oplever så at den ikke længere kan bruges.

( En opfordring til TDC-Teamet om at sende lidt til papirkurven )

Held og lykke med jeres nye Facebookside.

Trumle.

@mpf - Jeg syns, vi skal være søde og give det nye hold en chance for at bevise deres værd. TDC's ledelse undersøger vel deres medarbejdere for deres værd og hvad de har lavet, før de udnævner allerede ansadte til at varetage kundernes interesser.  He he jep - jeg købte bogen da den kostede 29. kr. Nu er den vist gratis. 
@Dan - Du skriver i dit indlæg at "En ære er slut". Hvis du virkelig mener de ord, synes jeg at denne tråd fortjener at blive fastgjort øverst i kategorien.    
@Trumle - Da meningen med fb-siden er at hjælpe hinanden, vil der helt sikkert blive linket til tdc's fb-side, hvis der er gode svar og de er til at finde. I tdc forum er de gode svar lettere at finde, så der vil helt sikkert være flere llink til tdc forum, end til tdc's fb-side.

Om brugere og måske med tiden forhåbentlig ansadte på tdc forum vil linke til gode svar til fb-sidens noter, ved jeg ikke, men alle der hjælper på tdc forum, skal være hjertelig velkommen til at linke til kunderne fb-side.

Hvis jeg ser gamle ubrugelige svar på fb-siden vil de blive slettet, men det kræver også at jeg ved de er ubrugelige, derfor er fb-siden mere et sted hvor det er nødvendigt at vi løfter i samlet flok. Kunder ved ikke så meget om alle ting, som et tdc ansat gør, netop fordi tdcansatte kan gå ind i systemet og hente oplysninger. Det kan vi jo ikke.

I øvrigtig skal du ikke ønske dig for voldsomt at tråde bliver slettet i tdc forum. Det er prakticeret ret meget i youseeforum, med det resultat at de gode svar kunderne skriver risikerer at blive flyttet til et arkiv, hvor man så ikke kan finde linkene igen, med det resultat at man så skal skrive hele smøren igen.

ang. "acepteret som løst" Der er ikke sådan en knap på fb. ØV. Og det er og har ofte været sådan at det er kunderne der bestemmer om en tråd er løst eller ej. De mest oplagte tråde hvor en kunde har skrevet "Hurra det virker" men ikke har klikket på nappen har vi superbrugere skrevet til Patrick, og så har han hjulpet os med at få den markeret, men om det nye forumteam vil have det besvær ved jeg ikke.

Tak for dit ønske for den nye fb-side. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P