Svar

Får "gamle" kunder også en højre hastighed u/b

Hejsa. Så en reklame med at hastigheden på home duo bliver højre 20/2 Mb til samme pris.

Betyder det også at jeg får en hurtigere forbindelse uden ekstra omkostninger.

Jeg har på nuværende tidspunkt en home duo 10/1 Mb.

Mvh. Morten.

icon

Bedste svar af FN1 4 marts 2011, 23:35

Ja, det gør de.

Du kan enten vente længe nok indtil det sker af sig selv, eller du kan henvende dig i en TDC Butik og bede om at få dit abonnement ændret til de nye vilkår.

Du kan selvfølgelig også ringe til TDC hvis du har vældig god tid og lige har en halv dag til overs hvor du ikke har noget som helst andet at give dig til.

Mvh FN ;-)

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, det gør de.

Du kan enten vente længe nok indtil det sker af sig selv, eller du kan henvende dig i en TDC Butik og bede om at få dit abonnement ændret til de nye vilkår.

Du kan selvfølgelig også ringe til TDC hvis du har vældig god tid og lige har en halv dag til overs hvor du ikke har noget som helst andet at give dig til.

Mvh FN ;-)

Tak for dit hurtige svar og gode råd. tror vist jeg skal ind og besøge en TDC butik så jeg kan få det ændret.

God weekend FN.

Mvh. Morten

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

desuden, så hvis du i øjeblikket betaler 49kr. for ekstra høj hastighed, så bliver denne ikke fjernet, selv når du bliver opgraderet automatisk om et par måneder. Derfor, bed en TDC-ansat om at ændre dig til "ny" kunde i deres database. - Det SKAL de gøre ifølge denne tråd (hvor der er en TDC-ansat, som har svaret)

/t5/Bredbaand/TDC-slipper-haastigheden-fri-paa-Home-Duo/m-p/29193#M4967

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P