Familielogin til TDC Play ikke mulig??

Jeg har forsøgt at invitere flere i husstanden således at de har mulighed for at benytte TDC Play. 

De modtager helt korrekt en invitation, men har ikke muligheden for at oprette sig selv som brugere, da de i henhold til fejlmeddelselsen har valgt et brugernavn, som allerede er i brug. Da de har valgt at bruge deres email som brugernavn, som burde være unik, giver det ikke rigtigt mening.

Jeg er derfor lidt på bar bund, og vil gerne have forslag til, hvordan vi kommer videre??

mvh.

Frank73

9 Kommentarer

Hej 

På denne side er der to link, og når du klikker på det nederste kommer du frem  til en side med spørgsmålstegn ud for brugernavn. Jeg ved ikke hvad der gemmer sig af tekst, så prøv lige at tjekke. http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=27923

Hej MajaH,

tak for løsningsforslaget, men min hustru når ikke længere end step 4 i den køreplan der er i det nederste link... den accepterer ganske enkelt ikke det brugernavn hun forsøger at vælge... og dette til trods for at hun bruger sin emailadresse, som jo er ganske unik - brugernavnet kan derfor IKKE være ibrug allerede.

Så jeg håber lidt på at nogen fra TDC kan komme med en melding på det der ligner et større problem!?

mvh.

Frank73

Hej

Nemlig, men står der noget om underr spørgsmålstegnet at en mailadresse er gyldig brugernavn? Det kan jo være at et @ ikke er tilladt eller at brugernavnet skal være af bestemte karekterer. F.ek. mindst et stort bogstav og over 8 karekterer.  Altså jeg ved det ikke, men til tdc forum skal der være et stort bogstav.

jeps,

vi får 'grønne flueben' ud for brugernavn, kodeord og kodeord igen - acceptere TDC's vikår.  Når vi så vælger at trykke 'videre', får vi en fejlmeddelse:

'Det brugernavn du har valgt er optaget. Prøv at oprette dig med et andet brugernavn'

Jeg mener der må være tale om en fejl hos TDC, men tvivler på at de har en løsning på det, hvorfor det er meget fint at de tilbyder Familielogin, når det nu ikke virker..

Underligt - Den kan jeg ikke graje. :-(
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.
Jeg tror at det der er galt-er at der ikke kan bruges mail adr. Som brugernavn,da det står under oplysninger i punkt 3. Prøv med et andet brugernavn.
Mvh.
Det har vi allerede prøvet - vi får samme svar ligegyldigt hvor tossede brugernavne vi forsøger.
Jeg er over bevist om at der er en fejl et sted i systemet.
Vi lavede samme øvelse hos os (konen) men uden invitation her i weekenden.

Vi brugte hendes  mobil til oprettelse, og uden wifi, altså som ren mobil med 3g dækning, og den gik igennem første gang.

Måske en mulighed hos jer også.

Hej

Jeg har samme udfordring omkring oprettelse af de enkelte brugere.

Jeg modtager fint mailen med link til dem, som skal oprettes.

Når de så forsøges oprettet, fejler siden med:

"

Der er opstået en fejl - prøv igen

Der er opstået en midlertidig fejl. Det kan i nogle tilfælde tage lang tid at hente data, så vent et øjeblik og prøv igen.

Vi beklager ulejligheden.

"

Jeg ihukommer jeg prøvede det samme sidste år, og der virkede det heller ikke.

Er det noget, som TDC kigger på?

Jeg får grønt til alle de felter som jeg udfylder, og så når der submittes, fejler siden.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)