Svar

familielogin

Hej Forum

Jeg har problemer med, at få adgang til tdc play fra mobilen på min kones og søns mobiltelefon. De er aktiveret til at kunne høre play via min bredbåndsforbindelse. Der er flueben i mit tdc på min profil, så det skulle være iorden. De kan også logge sig ind via deres login på pc'en og får adgang til play og kan høre musik.

Men altså ikke via play app på telefonen. Hvis jeg afmelder på telefonen og tilmelder igen, og beder om den 4 cifrede kode på mit telefonnr virker det. Men så er jeg logget ud på min telefon!! Så det holder jo ikke. Hvis jeg bestiller via deres telefonnr. ( og som de er oprettet med i deres profiler) så får vi en besked på play app, at de ikke er godkendt som tdc play kunde. Og vi kan ikke afspille musik. Nogen der kender løsningen på dette ?

dbh Claus 

icon

Bedste svar af malerkaj 6 juli 2011, 11:24

Hej Chriz

Mange tak for uddybningen. Det hjalp på forståelsen.

mvh Claus

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Claus

Der er forskel på Play web, hvor du har mulighed for at lave et familielogin og på Mobil, hvor login altid er personligt og følger dit TDC mobilnummer.

Hvis din kone og søn ikke er TDC mobil-kunder vil de ikke få adgang til apps. Det du har oplevet er misbrugsspærringen, som garanterer at der kun er en mobil tilknyttet til et TDC Mobilnummer. Jeg skal beklage oplevelsen da det er frustrerende at det virker og så ikke virker. Det er en del af Play-aftalegrundlaget med rettighedshaverne at der er entydig genkendelse her.

De bedste sommerhilsner

C

Hej Chriz

Mange tak for uddybningen. Det hjalp på forståelsen.

mvh Claus

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P