Facetime

forsøgte at oprette mig til facetime, så poppede der et vindue op hvor der stod at et evt.gebyr ´pålægges ved forspørgelse om opkald via sms. Trykkede annuler efter et par gange lykkedes det så. Hvad menes med det og har jeg så sagt nej til det med sms eller hvad gør jeg.

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej John1

Jeg har overhovedet ikke forstand på det, men jeg googlede det og fandt dette debat forum, du kan måske selv knække koden via den side.

Redigeret tilført: Link slettet efter iMac's oplysninger længere nede i denne tråd.

hilsen Bente

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Nej, man behøver ikke jailbraike sin iPhone for at bruge Facetime over 3G - det indgår i det nye IOS.
@bbs - din henvisning er fra august 2010!

Du får ingen ekstra gebyr - det skriver Apple kun som en advarsel, fordi man ikke ved hvordan, man betaler for sit mobildata-abonnement.

Det indgår i mobildata, hvis du har ét, dvs. samme forudsættninger som f.eks Skype.
@John1 - Du har nok ikke sagt "nej" til sms, du har sagt nej til Facetime over 3G - mit gæt. 

Facetime er en måde, at ringe til andre iPhone-brugere over internet med live-video.

Mvh

Omdømme 3

Hej iMac

Jeg havde godt set at det var et gammelt debatindlæg, men det hjalp da alligevel, du kom jo på banen med et seriøst svar.Blinkende humørikon

hilsen Bente

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

@bbs - Uanset hvor mange smileys du tilføjer, er det bare ikke i orden, at du henviser til en side fra 2010 der instruerer dig i, at jailbrake din telefon. 

Omdømme 3

Hej iMac

Nu synes jeg tonen skærpes lidt for meget, det kunne have været sagt på en anden måde.Trist humørikon

hilsen Bente

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P