Facetime

Hej alle,

Jeg kan ikke få facetime på min iPhone 4, som er opdateret ios5.

Er der nogen som evt, kan hjælpe..

Hilsen

Steen

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej MR-UNITED,

Det var en svær én. Det er nogle dage siden, du postede, og før jeg kaster mig ud i en længere detektivopgave, så vil jeg lige høre, om du har fået løst problemet i mellemtiden? Glad humørikon

Hilsen Ulf

Hej Ulf..

Tak for din henvendelse..  Jubiii

Nej, desværre.... SOS..

Jeg tror aldrig den har været på telefonen... Har været ovre i TDC butikken, og han synes også at det var mærkeligt, vi stod med hans telefon, og den var der.

Kan der være forskellige "slags iPhone 4" ??  Jeg tænker på forskellige til andre lande. I min pakke lå der bla. en engelsk oplader, i stedet for den danske.. ??

Ulf, du kan evt skrive til mig på steenjensen71@gmail.com, hvis det er.. !!

Hilsen

Steen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen,

Hvis det er OK med dig, så vil jeg gerne svare herinde, så det kan komme andre til gode, hvis vi evt. finder en løsning Glad humørikon

Jeg har været i gang med Google her til morgen, og jeg har fundet et par mulige årsager. Den første er langt, langt den mest almindelige, ifølge hvad jeg kan finde ud af, i øvrigt Glad humørikon

- Facetime er ikke "tændt" på din telefon. Her er en engelsk guide til, hvordan du slår det til:

http://lostentropy.com/2010/08/05/facetime-missing-on-your-iphone-4-heres-how-to-fix-it/

(Opsummering på dansk: Gå ind i Indstillinger -> Telefon og slå Facetime til)

- Din iPhone er jailbreaket (hvis du ikke ved hvad det er, så er den det nok ikke, medmindre du har købt den brugt) og mangler visse opdateringer. Dette kan jeg ikke hjælpe dig videre med.

Hvis intet af ovenstående hjælper, så er der nogen på nettet, der har haft held med at nulstille telefonen og sætte den op som en ny telefon (altså i stedet for at indlæse en tidligere backup). Dette er nok den absolut sidste mulighed du bør prøve, da det medfører at du skal geninstallere telefonen helt fra bunden af - inklusive apps osv. 

Før du griber til en nulstilling, kan du også prøve at kigge ind i en Apple-butik og se, om ikke de måske har et hurtigt fix til dig.

Du må gerne lige melde tilbage, om der er noget af ovenstående, der virker for dig Glad humørikon Og god fornøjelse!

Hilsen Ulf

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P