Svar

Facebook

Hej TDC

Når man "synes godt om" på jeres Facbook side TDC (http://www.facebook.com/search/results.php?q=%C3%B8rting&init=quick&tas=0.4332493126146847#!/tdc?sk=app_192322484170242) så kan man skrive på siden mv. Det kan min søn, men ikke jeg, hvorfor er det sådan. Hænger det sammen med en række kritik punkter jeg har rejst?

Der skrives følgende på FB siden: Her er ordet frit. Du kan stille alle de spørgsmål, du vil. Komme med ris eller ros eller gode forslag. Eller hjælpe andre TDC-kunder i TDC Forum, hvis du har et svar, der kan   hjælpe dem. Vi sidder klar hverdage mellem 9 og 16.

Mvh/Torben

icon

Bedste svar af Ulf 6 januar 2012, 14:29

Hej Torben,

Jeg har netop sendt dig et svar på mail.

Hilsen Ulf

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej THolmelund / Torben

Tak for dit indlæg her på TDC' kunde til kunde forum.

Jeg er også ansvarlig for TDC' facebook side, men har haft fri et par dage. Så jeg er nød til, lige at undersøge hvad der er sket. Dog vil jeg lige høre dig, om du egentlig selv har givet svaret i dit spørgsmål?

Jeg vender tilbage til dig i morgen, både her og på den mail du har sendt til os om det samme.

Hilsen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej THolmelund / Torben.

Du er ikke glemt. Jeg vender tilbage til dig på mandag.

Hilsen

Hej Patrick

Mon jeg snart hører noget fra dig.

Mvh/Torben

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Torben,

Jeg har netop sendt dig et svar på mail.

Hilsen Ulf

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P