Få playlister på din Smartphone

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

• Bruger
  • 20 kommentarer
Hey

Der er nu lagt en opdatering op på tdcplay.dk, hvor smartphones kan tilmelde sig fast track. Det betyder at du kan knytte en konto på play web sammen med din play mobil app og se alle playlister du laver på web. Det er især iPhones der får glæde af denne feature da det ikke tidligere har været muligt.

DBH og god weekend

C

2 Kommentarer

Kan det passe at man ikke kan lave playlists på tdcplay.dk hvis man ikke har play via bredbånd? Jeg har kun play via mobil, og synes ikke at jeg kan få de to platforme til at tale sammen. Det vil unægteligt være nemmere at søge musik og opbygge lister på en computer frem for i mittdc app. Og hvordan kan det være at man kun får 25 resultater på en søgning og ikke har mulighed for at udvide resultatet? Eller er der noget jeg misser?
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hi Asgerhj

Du skal lave en fast track tilknytning. Når du er logget ind på tdcplay.dk finder du et link i loginboksen eller under 'Min profil'. Du skal vælge Fast track for Smartphone. Så vil alle playlisterdu laver være synlige på mittdc app.

Du har ret i at mobilsøgningen er begrænset for ikke at lægge søgningen ned ved meget store søgeresultater. Anbefalingen er at lave søgningen så specifik som mulig - dvs du både søger på kunster og titel eller dele her af.

God fornøjelse med din app

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)