Få Heimdal Agent PRO gratis

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Benyt dig af dette link, og få heimdal agent Pro gratis i en måned, på op til 4 pc'er ved valg af "Familie"-pakken.

Klik her for at få din gratis måned med PRO!

Ønsker du at vide mere om Heimdal Agent, kan du læse lidt om det i Maja's tråd om det. Klik her!

Bemærk dog at tråden er af ældre dato, så der kan være sket en del opdateringer på Heimdal fronten.

Du kan også læse mere om Heimdal på deres hjemmeside. Klik her!

1 Kommentar

Hej

I den tråd du henviser til, har BrianMose foreslået et lignende program.

Nemlig dette: Secunia PSI  (programmet er gratis for private.)

Dengang instalerede jeg det, og syns det var super.

Nu har jeg llige instaleret det i gen, og må sige, at hvis det holder hvad det lover, er det mere effektivt end Heimdahl Agenten.

Heimdahl Agenten havde sidst jeg indstallerede det under 10 programmer under observation.

Secunia PSI har hos mig fundet 58 programmer, hvor 1 program skulle opdateres manuelt.

Det undrer mig, at det er et Microsoft-program den fangede - nemlig Microsoft XML Core Services (MSXML) 4.x, men det kan jo være, det er et program jeg ikke har opdateret fordi det var gruperet under microsoft's update software.

Siden jeg prøvede det sidst, kan jeg nu under instalationen vælge dansk, og designet er blevet meget mere overskueligt og pænt at se på.

Jeg er indtil videre mere tilfreds med det program, idet det kan lade sig gøre selv at tilføje programmer til overvågning.

Hvis en af jer med teknisk viden, har mod på at tjekke programmet, vil jeg meget gerne høre jeres mening.

Redigeret tilført: 

Som det fremgår  af dette indlæg er Heimdal og PSI IKKE et antivirusprogram. Vælg derfor mellem Heimdahl eller PSI, som et suplement til din sikkerhedspakke.

TDC skriver om Heimdal  her og om begge programmer her

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P