Svar

F-Secure og IE 9 64 bit

Jeg har installeret F-Secure og nu virker min IE 9 64 bit version ikke.

Firefox, Opera, Crome og Safari virker OK.

IE 9 32 bit virker OK, men ikke på TDC forum. Der forsvinder min tekst når jeg har skrevet indlæg og offentliggører det.

DBH

Kurt

icon

Bedste svar af Kurt_J 30 marts 2011, 20:24

Der manglede lige at komme med, at problemet med F-Secure løste sig, da jeg genstartede min pc anden gang efter at F-Secure var installeret.

Det var den tekst der forsvandt i mit tidligere indlæg skrevet med IE

Se original

8 Kommentarer

Men ikke problemet med at teksten forsvinder når jeg offentligøre indlæg i IE.

Dette indlæg er af samme grund åbnet fra Firefox.

Der manglede lige at komme med, at problemet med F-Secure løste sig, da jeg genstartede min pc anden gang efter at F-Secure var installeret.

Det var den tekst der forsvandt i mit tidligere indlæg skrevet med IE

Hej Kurt_J

Et tomt indlæg kan næsten ikke  være en løsning på dit problem. Du har mulighed for at fortryde din markering af løst tråd, ved at kalde den tilbage. Prøv at klikke på indstillinger, ud for markeringen,  så vil du kunne se hvad jeg mener.

Forøvrigt er du ikke ene om at have problemer med IE9 64 - /t5/Tv/Webtv-problem/m-p/31765

Tak for din vejledning Majah! Glad humørikon Jeg har rettet det så løsning er vist ved det rigtige svar.

I øvrigt konstaterede jeg så, ved at komme med mit indlæg, at der er et problem med at bruge editoren til dette fora med IE9.

Det er ikke muligt bruge redigeringsikonerne (værktøjerne)

Jeg kan ikke markere teksten eller dele af den.

Jeg kan kun slette teksten ved bruge backspace og kun flytte cursor ved at bruge piltasterne.

Sidst men ikke mindst så forsvinder hele teksten/indlægget når du klikker på "Offentliggør indlæg" knappen.

Derfor har jeg måtte bruge Firefox for at skrive dette svar.

Men det er jo nok en hel ny tråd. Blinkende humørikon

DBH

Kurt

Hej igen

Det problem er du desværre heller ikke ene om.

Jeg har også oplevet det. Dette hjalp mig:

kompatibilitetstilstand.JPG

Hvis linket er væk på adresselinien:

Gå ind i funktioner i menu-linien i dit browservindue. Nede i gardinet,  står der kompatibilitetsvisning. og 'Indstillinger for Kompatibilitetsvisninger' og tilføje TDC.

Hej Majah,

Aktivering af kompatibilitetsvisning løste problemet med editoren. Tak!

Dette svar er skrevet med IE9 i kompatibilitetstilstand.

DBH

Kurt

Selv tak

Godt det virker - det der kombli - kombla - kompablite - kompatibilitetstilstand-noget. Det er jo ikke til at stave til. (Godt jeg har mit lille clip), elles må jeg jo bare finde dit inlæg, jeg kunne jo også skrive det som emneord. Meget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)