F-secure, Internet Explorer, Windows 7 Ultimate + andet sprog

Hej. Jeg bruger Windows 7 Ultimate, engelsk version, men med dansk overflade/sprogvalg. (Købt hos Amazon i England - det var billigere, og man kan jo skifte mellem adskillige sprog i Ultimate.) Mit problem består i, at Internet Explorer, både 8 og 9 er ulideligt langsom, både i opstart og i brug. IE har været langsom lige fra jeg installerede Windows 7, troede dog det skyldtes IE og har derfor set frem til den meget roste IE 9, men stor var skuffelsen, idet der er samme problem med den. Prøvede derfor at ændre sproget/overfladen i Windows til engelsk, og her fungerer IE upåklageligt. I et andet forum, blev jeg rådet til at prøve at slå F-secure fra. Da jeg gjorde det fungerede IE også upåklageligt, selv med dansk sprogvalg i Windows. Derfor blev jeg rådet til at kontakte TDC's support, hvilket jeg har gjort, men de kunne ikke klare mit problem, men opfordrede mig til at prøve at søge hjælp i TDC Forum, idet der her sandsynligvis var andre der evt. havde været udefor det samme! Håber I kan hjælpe mig, og fortælle mig om jeg evt. skal foretage nogle ændringer i enten F-secure eller IE? Til orientering kan oplyses, at både Firefox, Chrome og Opera fungerer upåklageligt. På forhånd mange tak for hjælpen.

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det kunne godt tyde på at det er i f-secure, der er noget galt med.

men jeg skal lige vide om det er f-secure som i tdc sikkerhedspakke, eller er det en anden pakke.

Hej, der er tale om TDC's sikkerhedspakke og den er helt opdateret! Spurgte også i TDC's support om det ville være en ide at geninstallere den, men det mente de ikke, i og med at problemet ikke består, når jeg ændrer sproget til engelsk.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Det tror jeg du har ret i, jeg ved af personlig afaring at der ikke skulle være nogle problemer med at køre sikkerheds pakken sammen med windows ultamate.

lige hvad du kan gøre for at løse problemet, kan jeg ikke lige komme på, men jeg ligger lige hovedet i blød, og så vænder jeg måske tilbage.

Hej Mikkel. Tak skal du have - selv har jeg hovedpine, at at det har ligget så længe i blød! ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)