Eurosport Danmark ser lyset og Kanalsport lukker

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
  • Community Manager
  • 336 kommentarer
Som flere måske har bemærket, så er det i dag officielt, at Canal 8 og Eurosport 2 slår sig sammen til én kanal: Eurosport Danmark.

Eurosport Danmark vil se lyset d. 1 juli 2015, hvor det heller ikke længere vil være muligt at se Canal 8 eller Eurosport 2.

Med Eurosport Danmark kan du fremover se en række gode sportsudsendelser som bl.a. består af fodbold fra Serie A, Superligaen, Bundesligaen, Europa League og La Liga samt ATP tennis, speedway, ishockey fra Elitserien og UFC Live.

Kanalen vil overtage kanalplads 20, som Eurosport 2 ligger på i dag.

Desuden har Kanalsport meldt ud, at kanalen lukker og vil blive fjernet fra alle kanalpakker – dette sker i løbet af sommeren 2015

Har du spørgsmål, så stil dem endelig her i tråden Glad humørikon

/Nikolaj

21 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Nikolaj.

Canal 8 har i lange perioder haft elendig billedkvalitet.
Nu hvor den går sammen med Eurosport 2 bliver kvaliteten forhåbentlig bedre.
Vil den nye Eurosport Danmark blive vist i HD-kvalitet,som det er tilfældet med det nuværende Eurosport 2 ?
(hvis man altså HAR tilmeldt sig til HD-Kanaler).
Under "Bestil HDTV" står der endnu intet om denne kommende ændring.

Venlig hilsen
   Trumle.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ajla har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Trumle

I første omgang kommer den nye kanal ikke i HD, men jeg vil ikke udelukke, at det bliver en mulighed. I så fald skal vi nok råbe højt, hvis der sker noget nyt.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hvor højt skal jeg råbe for at klage over denne vedvarende "udhulning" af mit abonnement.??

At en Kanal nedlægges/ stopper udsendelserne ,er der ikke noget at gøre ved.
Men billedkvaliteten / framerate og lyd er i høj grad noget TDC beslutter.

"Disse kanaler får du i HD-Kvalitet" står der stadig ved bestilling-----men altså ikke ved levering ?

Tænk, hvis jeg har bestilt en bil med 4 cylindre ,og ved levering er der kun 3.
Mon forhandleren kun leverer den sidste ,--"hvis der sker noget nyt"??

Det er "En Ommer" TDC.

Trumle.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej Trumle,

For at det ikke skal være løgn, så har jeg faktisk gode nyheder.

Jeg har netop hørt fra vores produktansvarlige, som fortæller, at Eurosport Danmark bliver en del af HD-pakken

"Ommeren" er herved gennemført - og beklager forvirringen Glad humørikon

Rigtig god weekend.

/Nikolaj

Omdømme 2

Hej Nikolaj.

Tak for hurtig information om "Ommeren".

Helt rart,at nyheder og ændringer for en gangs skyld omtales først og hurtigt her i Forum.Glad humørikon

Venlig hilsen
   Trumle.

Helt enig Trumle det er ikke lige nyheder vi plejer og få fra TDC men rart for en gangs skyld og få lidt nyheder i skulle nok gøre det noget mere Nikolaj i gemmer jer for meget
Jeg får en meddelelse " alle HD tjenester er i brug"

Jeg har også mistet eurosport 2 og fåt samme besked med at alle HD kanaler er optaget og har ingen EPG over kanalen eller anden info end at udsendelsen er slut

har genstartet både router og box

Nu fungerer det her hos os

God morgen i TDC land.

Det lykkedes fint at fjerne Kanal 8 som planlagt, men hvor blev Eurosport DK af på TDC PLAY TV & Film ?

mvh

27lfv

Hej - jeg har samme problem som andre - "alle HD-kanaler i brug" - hvordan skal jeg fikse det?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej

Abonnerer du på kanalen, men kan du ikke finde den, eller skriver den en fejlmeddelelse, kan et genstart af hele systemet gøre underværker. 

På følgende link er det beskrevet, hvordan du gør det.

Genstart dit TDC TV-udstyr

På Web-TV ser det ud til, at kanalen mangler. Det har jeg netop fejlmeldt, så vi kan finde en løsning på det, og jeg vender tilbage her, når hører noget nyt.

Hej Stefan
I TDC Play er fejlen nøjagtig som du beskriver på PC applikationen : kanalen mangler, så måske den også skulle fejlmeldes her ??
Der står alle steder ifm. lanceringen af Eurosport dk at ufc-live følger med, men jeg kan ikke se næste weekends ufc-event programsat nogen steder. Betyder det at man, stik mod hvad der er meldt ud, har droppet ufc-live på eurosport dk? Lige op til et event, hvor der er to mesterskabskampe på programmet? Det er voldsomt skuffende, hvis det er tilfældet
ja ! jeg må desværre give dig ret i at det ser ud til at vi er blevet snydt i sidste øjeblik - jeg har forsøgt at kontakte både Eurosport DK og TDC men der er umiddelbart ikke nogen der kan komme med en tilbagemeldning ???

Er der nogen der kan af eller bekræfte noget ?

Hej Nicolaj 

Kan du be eller afkræfte om UFC-live er blevet slettet fra Eurosport dk´s program ? 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Hrumph og fritzenberger

Vi blander os ikke i, hvad de enkelte udsendelser viser, så det har vi ikke mulighed for at svare på. Med mindre der er nogle brugere her på TDC Forum, der ved det, vil jeg foreslå at høre Eurosport ad. Det er umiddelbart dem, der kan svare på det.

Finder I svaret, må I meget gerne dele det med os her på Forum.

Den danske TV-kanal CANAL8 Sport, som tidligere var bopælen for direkte UFC-udsendelser ved morgentid, er nu blevet opkøbt og senere nedlagt af TV-selskabet Discovery Networks Danmark. Fremadrettet vil alt UFC-indhold pga. “legale restriktioner” blive genudsendt på søsterkanalen CANAL9, mens de danske seer desværre må vinke farvel til UFC-udsendelser i direkte sendetid. Sådan er det i hvert fald på nuværende tidspunkt, siger presseansvarlig for Discovery Camilla Henriksen til MMADK.

Noget nyt om web-tv og Eurosport DK - nu er superligaen jo gået i gang...?

Omdømme 2

Badge +3
Hej Hylle

Vi arbejder på, at få det opdateret, så den også kommer med på Web-TV.

Hej.

Vil høre, om Eurosport DK bliver en del af Viasat pakken til TDC TV på fiber?

Jeg kan se på Viasat DK's hjemmeside, at kanalen er en del af deres pakker.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)