Eurosport Danmark på TDC Play

• Bruger
  • 12 kommentarer
Hej

Kan det passe at jeg godt kan streame Eurosport fra play.tdc.dk men ikke den nye Eurosport Danmark? 

Begge kanaler fremgår i TV oversigten i browseren, men der er kun mulighed for at "Optage" Eurosport Danmark.

Min TV pakke er TDC TV Viasat Mellem hvori begge kanaler indgår. 

11 Kommentarer

Ja,- det er irriterende. Jeg kan heller ikke se Eurosport Danmark på TDC Play, selvom jer har Viasat mellem og kan se kanalen på mit TV.
Okay så er det ikke bare hos mig den er gal.

De er jo begynd at vise superliga kampe, igår var det FCM-Sønderjyske. 

Jeg tænker det må være en fejl at den ikke er på Play endnu?

Det var netop p.g.a. den kamp jeg opdagede det. Var et sted hvor der ikke er mange kanaler. Så har investeret i en adapter så kampen kunne overføres til TV"et. Så det blev noget af en skuffelse. Men godt de vandt FCM
Jeg har samme "problem" og tænker, læser TDC med på trådene og vil de svare om det bliver rettet med en opdate og hvornår??

Listesko

Hej Listesko

Ja, det kunne være dejligt med et officielt svar fra TDC. 

Jeg tænker selv på, om det kan hænge sammen med Eurosports egen online TV abonnementsløsning, som koster 69,- pr. md.

http://www.eurosportplayer.dk/

Kan det tænkes at Eurosport, med den nye kanal, ikke har lyst til at forære Eurosport DK til alle TDC's abonnenter?

Det ville selvfølgelig være surt for os.

Det er lidt ligesom at man skal være på sit eget TDC hjemmenetværk for at streame TV2. Jeg tænker den løsning er indivisuelt forhandlet med TV2, som også har sit eget "TV2 Play" abonnement. 

Jeg har også tilsvarende problem og kan supplere med at kanalen slet ikke vises i tvguiden på iOS app'en og Andriod app'en.

Jeg har talt med TDCs kundeservice og de oplyser, at årsagen skulle være, at rettighederne til at vise kanalen ikke er forhandlet på plads. Hvornår det sker, kunne de ikke oplyse om.

Sjovt nok er kanalen allerede på plads på YouSee - sidder i skrivende stund og ser Eurosport DK på iPad app'en !!!!.

Er TDC og YouSee ikke samme koncern ?.

Kom ind i kampen TDC og lad os få den rigtige forklaring!!!

Hvaa kommer TDC med et svar på dette spørgsmål ?

Irriterende man ikke kan se cykelløb Glad humørikon

Så er vi på den igen

FCM - Nordsjælland på Eurosport DK

Kan i ikke lige låse denne op kanal op, så vi kan se kampen på TDC Play?

Hvad er status på denne?

App på iOS 9 på iPad Air 2: Vises i tvguide og kanalen kan afspilles

App på Android 5.0 på LG G3: Vises i tvguide, men kanalen kan ikke afspilles. Man kan kun sætte til at optage på sin tdc tv boks

Firefox og Internet Explorer på Windows 8.1: Vises i tvguide, men kan kun afspilles hvis man starter en anden kanal og så efterfølgende, i afspille-vinduet, skifter til Eurosport DK-kanalen.

Hej glennfl

"men kan kun afspilles hvis man starter en anden kanal og så efterfølgende, i afspille-vinduet, skifter til Eurosport DK-kanalen."

Dette er hermed bekræftet til også at virke på Windows10 - Firefox.

Jeg håber dog ikke at dette er en "fejl" som TDC nu opdager, og derfor lukker grundet ingen aftale med Eurosport DK.

Men godt tip - tak for det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P