Etablering

• hjk
  • 0 kommentarer
Da dette jo er den eneste måde man kan komme i kontakt med TDC på (hvis man ikke vil vente i timer på at een tager telefonen), så her nogle kommentarer om mit nye møde med TDC. Det har bestemt ikke været positivt og svarer sikkert nogenlunde til det jeg havde før og som var grunden til at jeg i flere år har brugt andre leverandører. Det havde jeg glemt og jeg betilte en pakke med tv, internet og telefon. Umiddelbart en god ide. Jeg bestilte og en dag fik jeg et brev om at det skulle ske den 4. oktober og mellem 8-16 (tror jeg det var). Da jeg skulle til et møde fra 12:00 prøvede jeg at ringe - og det er vel den sureste fornøjelse man overhovedet kan tænke sig. Jeg har mødt en del dårlig service, men langt fra så dårlig som denne. Efter meget, meget, meget, meget lang tids venten kom jeg i kontakt, men naturligvis med en forkert person - fordi de angivne menuer netop ikke dækker lige det problem jeg havde. Personen var dog meget venlig, også selvom jeg ikke undlod at gøre opmærksom på min utilfredshed. Han lovede at sende mig udenom køen til rette vedkommende. Det lykkedes imidlertid ikke, men han lovede til gengæld højt og helligt at vi ville blive de første på montørens dag, og at han ville komme ca. kl. 8:00. Det hele ville vare ca. 1 1/2 time så der ville være fin tid til mit møde.

Så langt så godt. Vi stod op i god tid for at modtage TDCs montør. Da kl. var 12:00 måtte jeg køre og han var stadig ikke kommet. Da min kone ikke var hjemme måtte jeg tage chanche og lade døren står åben med en seddel udenpå (en slags invitation til alle tyve i kvarteret) hvor jeg skrev til montøren om aftalen og om hvor de forskellige ting i huset befinder sig - og at han kunne gå ind hvis han ville osv.

Min kone var hjemme kl.13:00 og da var der stadig ikke kommet besøg fra TDC.

Kl. ca. 14:00 kom der så en montør.

Han var ude af døren meget, meget hurtigt, men efterlod sig en meget sjusket lagt (og meget lang) ledning fra stue til første sal. Til gengæld efterlod han sig ca. 1 meter af denne ledning i afklippet form på gulvet, og hvotr ville det have været rart om hande ladet de sidde. For nu sidder boksen bag et skrivebord (meget svær at komme til) og hvad værre er så mangler der lige den meter som ville betyde at kablet kunne nå fra boksen til fjernsynet. Hvor svært kan det være? Jeg ved godt jeg kan købe et længere kabel, men en bare nogenlunde kvalificeret montør måtte vel kunne se hvor boksen skulle være for at det medsendte kabel kunne nå.

Hertil kommer så at alle de gamle installationer jo blot blev siddende (det er sikkert TDCs opfattelse at det er mit problem).

I forbindelse med istallationen ville det have været bekvemt om vejledningen passede på det udstyr der er leveret. Dels er vejledningen nærmest uforståelig, men især naturligvis når vejledning og udstyr ikke passer sammen.

Netvæksinstallationen gav ikke mulighed for at jeg kunne vælge min netværksprinter, som derfor lige nu er uden værdi. Det må jeg jo så se at finde en, der kan løse for mig - eller måske bare smide den ud.

Når dette er sagt at jeg da er glad for nu at være sluppet af med rigtig mange ledninger, og jeg håber jeg får glæde af systemet - især hvis min netværksprinter kommer med igen. TDCs service Uhvis man altåås kan kalde det således) lader meget tilbage at ønske

Hans Jørgen Knudsen

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej hjk

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Jeg er meget ked af at hører, det forløb du har været igennem. Der er ingen tvivl om, at det ikke er god kundeservice, og jeg vil give din feedback videre.

Omkring din printer, så er der en anden som har haft samme problem. Du kan se hvad han fandt ud af her: /t5/Bredb%C3%A5nd/Bonjour-trafik-mellem-kablet-og-tr%C3%A5dl%C3%B8s-p%C3%A5-HomeDuo-VDSL-box/td-p/878

Har du yderlige spørgsmål, er du velkommen til at skrive herinde igen.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8