Et par spørgsmål til TDC play app og service

(På Android)

(1)Hvordan kan man se om en sang er tilgængelig offline? Hvor meget plads det tager? Det ville være skønt med en sortering så man kun ser sange tilgængelig offline.

(2)I "gamle dage" skulle der ikke internet forbindelse til når man hentede sange. Hvad sker der i dag? Koster det forbrug på min regning? Hvad sker der når mit forbrug (1gb/måneden) er opbrugt?

(3)Hvor mange gange kan offline-indhold spilles? Da jeg tit har haft problemer med at appen ikke kan forstå at jeg er på nettet ønsker jeg at gemme de fleste numre.

(4)Hvorfor er store kunstnere ikke på play? Jeg forstår simpelt hen ikke at Metallica eller Calvin Harris kun er sporadisk repræsenteret. Flere Calvin Harris album fremgår ikke af, den i øvrigt mangelfulde, søgning på appen (de er at finde via Browser versionen).

Jeg vil på ingen måde anbefale at man anskaffer sig et TDC abonnement som erstatning for Spotify/Grooveshark/Youtube....   For 6 år siden var der færre problemer - nu må jeg stoppe mig selv, ellers går jeg i selvsving.

Tak [i]

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8