Error contacting lic server: null

Er jeg den eneste der får følgende fejl når jeg logger på:

Vi har et teknisk problem med at levere din licens, men du kan stadig godt downloade og afspille musik. I mange tilfælde skyldes fejlen, at du ikke har opdateret din Windows Media Player. Klik her for mere information

[Fejl kode: M -1072879854]

Og når jeg prøver at afspille en sang, så får jeg fejlen: error contacting lic server: null

Jeg har fulgt anvisningerne i hjælpen omkring windows media player, og problemeter først opstået her til eftermiddag, i går aftes virkede det fint

12 Kommentarer

Samme problem her!

Har nøjagtigt samme problem, og har også fulgt alle vejledninger og testet alt, uden resultat!! Problemet er også først opstået i dag! Vildt irriterende!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle

Jeg har den samme fejl, men kan godt høre musik på Play og også på Mediaplayer 11, så jeg tror TDC har grus i maskineriet.

hilsen Bente

ps. prøvede lige at hente noget musik og jeg får samme fejl.???

JEg er også ret sikker på problemet er hos TDC, jeg har nemlig problemet på 2 forskellige computere, den ene med Vista og den anden med win 7

Vi må vel afvente og se om ikke det bliver rettet.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle

Godt nyt, jeg har lige hentet et stykke musik og jeg fik ingen fejl, jubiiiHumørikon griner højt

Jeg kunne også afspille det i Windows Mediaplayer.

Det må have været en midlertidig fejl, fik heller ikke den meddelelse om at der var noget galt med min Licens.

hilsen Bente

Det virker også her igen, på begge computere! Dejligt det kun var noget midlertidigt, inden for et kort tidsrum, og rigtig rart at vide at det ikke kun var hos en selv den var gal! Glad humørikon Håber det også virker hos jer andre Glad humørikon

Samme her, nu lader problemet til at være væk

Øv... jeg har samme problem nu ca. en måned efter...Trist humørikon

Er konklusionen så: "Bare vent det er TDC der eoder med serveren" ?

Jeg har også samme problem nu! :-(

Jeg fik også fejlbeskeden til at starte med. Så forsvandt den, og jeg fik en anden fejl.

/t5/TDC-Play/Der-skete-en-fejl-Kunne-ikke-f%C3%A5-leaf-license-fra-server/td-p/126709 her "fortsætter" problemet. Lidt i stil med her.

Problemet skulle være løst. Se tråd i mit tidl. indlæg Glad humørikon

Hej,

Når jeg nu forsøger at afspille et nummer som blev hentet i weekenden får nu et pop-up vindue der glad fortæller mig at "Din licens til musiknummeret er blevet fornyet" (uden at jeg har indtastet Brugernavn og kode), men "Afspil" knappen er grå og kun "Annuller" knappen virker. Humørikon frustreret

Nummeret er ikke et af de købte numre som der åbentbart er problemer med, men et jeg gratis kan downloade..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)