error contacting lic server: 1

Hver gang jeg vil prøve at afspille musik, jeg har downloadet til min pc'er,  får jeg denne fejlmeddelelse: Windows Media Protected Content. In order to play this file, you must acquire a license. A website will launch to perform this process.  Proceed? Herefter: Ja, og så får jeg denne fejl:   error contacting linc server: 1.

Jeg har prøvet vejledningen ændring i Win Media Player. Men intet virker. Jeg har Win 7 32 bit. Det er en fejl, som jeg  fik, da jeg sidst downloade musik til min pc'er den 23. august. Jeg kan fint afspille musikken når jeg er logget på TDC, men ikke fra min pc'er. Jeg har før haft problemer med at den ikke kan finde licensen. men da har problemet været væk, næste gang jeg startede min pc'er. Men ikke denne gang. Så jeg vil meget gerne bede om et løsningsforslag til, hvordan jeg nu og fremover kan høre musik, for som det er nu, da kan jeg bare ikke bruge det. Adgang til TDC Play og de muligheder, der her er, er trods alt noget jeg betaler for. Så derfor bør det også virke.  Så løsning efterlyses. 

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)