Erhvervs bredbånd

Hej TDC og andre kloge hoveder!

Vi har herhjemme lige fået jeres TDC Homebox, fra min fars arbejde, DVS. det er erhvervs baseret. 

Vores problem er, at siden det er min fars arbejde der betaler for internettet, så kan vi ikke få de såkaldte "Koder" så vi kan slå Wifi'en fra, så vi kan sætte en ekstra ruter på, så jeg også kan få trådløs forbindelse.

Nogen der kan hjælpe? [i]

MVH: August krogh

PS. Hvordan kan det iøvrigt være at jeg ikke kan få internet forbindelse på min værelse som ca sidder 10 meter fra ruteren?!?!

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Krongi3,

Lige for at starte med øffet, så er det nok ikke lige stedet at bede om top secret admin-koder til TDC-produkter her på TDC's Forum Blinkende humørikon 

Og så til de gode nyheder: Det kan godt lade sig gøre - din far skal have fat i vores Erhvervsafdelings kundeservice (80808090) og bede om at få en HomeBox Erhverv med åben adgang. Afhængigt af hvordan din fars arbejdes aftale med TDC er skruet sammen, kan det også være han skal have fat i kontaktpersonen på arbejde, som så skal igennem TDC med bestillingen.

Så det kan altså snildt lade sig gøre uden snydekoder Glad humørikon

Angående rækkevidden på det trådløse, så kan det skyldes mange forskellige ting - vi har en omfattende hjælpesektion omkring det på vores hjemmeside. Her er et godt sted at starte: http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/faq.php?id=26020

Hilsen Ulf

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P