Equalizer

Hej, jeg har brugt TDC Play næsten siden det kom ud. Jeg har altid været super glad for det, og har ikke stødt ind i de store problemer. Men jeg er kommet frem med noget, jeg savner fra appen: Muligheden for at equalize sin music med et tredje-parts program. Jeg har liget fundet en supergod equalizer app til min telefon, og det fungere super godt i Google Play Music, hvor der er en funktion til det under Settings -> equalizer. Da jeg synes det er en vigtig funktion, ville det være super fedt, hvis I ville se på muligheden for at få det i TDC Play-appen, i hvert fald på Android.

Tak for en god ap

Mvh Pizzaernam

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Pizzaernam

Jeg leger normalt aldrig med equalizing af musik selv, men det undrede mig, at du ikke kunne bruge det. For jeg mente, at det var muligt at bruge en equalizer med TDC Play, og så måtte jeg jo teste det.

Jeg har en equalizer indbygget i min telefon, så det var den, jeg testede i første omgang. Det virkede. Derfor prøvede jeg med en downloadet equalizer, og der oplevede jeg heller ikke nogen problemer med at få det til at virke.

Det er korrekt, at det ikke er indbygget i app'en, men der er umiddelbart ikke noget i app'en, der umuliggør det at bruge en equalizer-app ved siden af.

/Stefan

Hej, jeg vil regne med at det så må have noget at gøre med den Equalizer jeg bruger. I mit tilfælde har jeg en OnePlus One, som lige er blevet opdateret for mindre end 1 måned siden, til at inkludere en equalizer kaldet Maxxaudio fra Waves. Den er helt ny, så der er sikkert stadig mindre fejl i den.

Tak for svaret! Glad humørikon

Mvh Jonathan. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)