Entourage på iMAC

• Deltager
  • 0 kommentarer
Er helt dugfrisk på iMac, og skal sætte e-mail op i Entourage. Vi er flere i familien, som får mails ind via samme TDC konto, men med hver vores mailadresse. På PC kunne jeg sætte en regel op, som bestod i at mails til de andre familiemedlemmer ikke blev hentet på serveren af mig/min PC, men at de naturligvis kom ind på de PC'ere de skulle, når familiens medlemmer opdaterede deres e-mails.
Har forsøgt at sætte det samme op i Mac med en regel, som sletter mails til de adresser, som ikke er mine. Kan se at mails'ene så ryger i min skraldespanden i stedet for "ikke at blive hentet fra serveren". Det sidste synes jeg ikke, jeg kan vælge. 

Kan nogen hjælpe?

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Tak for dit indlæg her på Forum.

Jeg skal lige være sikker på, at jeg forstår dit spørgsmål. Glad humørikon

På nuværende tidspunkt henter din Mac alle dine mails og sletter dem fra serveren i stedet for, at lade en kopi liggende på serveren. Er det korrekt forstået?

I indstillinger for din mailadresse i Entourage kan du vælge at fjerne fluebenet i det felt der hedder:

"Gem en kopi af hver meddelelse på serveren"

Derved vil din computer hente de nye mails ind som før, men samtidig bliver der gemt en kopi på serveren, som kan hentes fra de andre computere.

Jeg håber at dette løser dit problem.

Hilsen Angelika - Moderator

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)