Ensidigt

Ønsker en ny smartphone. Går i TDC butik Viborg for at få vejledning.

Gør opmærksom på hvad jeg gerne vil at den kan, ringe-sms-mms-gå på nettet-Gps funktion samt foto.

I butikken er en hel række af telefoner, men ekspedienten går direkte til Nokia Lumia 800, det er den bedste.

Den vil jeg ikke købe, men det påstås at det er den eneste der kan de få ting jeg har peget på.

Da jeg spørger om der da ikke er en eneste af alle de andre som kan det, jeg skal bruge, peger hun blot på omtalte Lumia, at det kan den. Det tvivler jeg heller ikke om, men den kan nok meget mere end jeg har brug for.

Hun var virkelig ikke spor seriøs.

Forespørgselen ender ud i at hvad jeg end kommer med af argumenter, peger hun på Lumia og siger at det er den eneste. Ikke bare den bedste, men den eneste !

Et er helt sikkert, det er ikke i den butik jeg skal købe !!!

Slet ikke efter så at have været i El-giganten hvor ekspedienten tog sig tid til at spørge ind til mit behov og derfra vejledte mig i at det var en smartphone jeg havde brug for. Og gav sig tid til at vise mig nogle forskellige produkter og hvad forskelle der var på dem.

Det gjorde godt at få luft for min harme.

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ja, det er heller ikke den telefon jeg villle vælge, men hvis du vil have en telefon der kan det hele vil jeg anbefale at du køber en af de ny sony xperia modeller.

de køre android, og der ikke nogen function som en jeg kender til der mangler, eller kan tilføjes ved simpelt at hente en App'

de funktioner du siger du gerne vil have er noget alle smartphones(undtagen nogle nokia modeler) kan, så der er frit valg på alle hylder, så tag ud i en butik og prøv dem af,

så kan du bare vælge den du kan lig, så er jeg sikker på at du vil blive gladere for din ny telefon.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)