En enkelt kanal pixelerer, de andre virker fint

Nu har jeg haft home-trio i knap 3 uger.

Jeg oplever at en enkel kanal fryser efter ca 5 sek.  Skifter jeg kanal er der ingen problemer. Internetet har ingen problemer. Det har været både dr1, tv2 og tv2sport, og det har været på tidspunkter, hvor der er mange, der ser det pågældende program.

I dag var det ikke muligt at se tv2sport under Polen Tyskland kampen. Tv 2 virkede fint lige indtil Danmark Sveriges kampen. Så var den gal igen. Alle andre kanaler virker.

Jeg har fået målt min linie igennem. Den ser fin ud, men har fået sat minmax ned med 500K, så der er mere luft. Jeg har fået en anden box. Jeg skiftede den under tv2sport kampen. Der var ingen forskel. Jeg tror snart ikke længere at problemer er hos mig selv, men at TDC ikke er i stand til at leverer signal når der er mange der trækker samme signal.

Giver det mening?

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

jananthonsen skrev: Jeg tror snart ikke længere at problemer er hos mig selv, men at TDC ikke er i stand til at leverer signal når der er mange der trækker samme signal.Giver det mening?

Ikke umiddelbart, men jeg er dog enig i at det formentlig ikke er et problem hos dig men hos TDC. Dog tror jeg ikke at det har noget med at gøre at der er mange der trækker samme signal da der bruges en tekonologi som ikke umiddelbart er påvirket af antal seere. Det hedder multicast og du kan selv dykke længere ned i det hvis du vil.

Men kontakt TDC og forklar dit problem så kan de sikkert løse det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)