Emails med fotos

• 0 kommentarer
Jeg har Windows7 med Windows Live Mail og kan pludselig ikke sende fotos, som jeg har på Picasa, med. Der dukker en firkant op, hvor der står : Log på Windows Live Mail, men det er jeg allerede. Hvis jeg så gør, som jeg bliver bedt om, skriver min email adresse og min adgangskode, virker det ikke. Indtil for ca. 1 måned siden, kørte alt upåklageligt. Kan det have noget at gøre med Windows Live SkyDrive? Hvad gør jeg?

4 Kommentarer

Windows 7 og live Mail er vist en Microsoft ting...

Picasa er vist en Google ting...

-Og hvis du samtidigt bruger G-Mail er det også en Google ting....

Har du prøvet at begrænse fejlmulighederne ved at sende billeder diretke fra din computer?

Sende billeder fra Picasa fra en local email?

osv...

Mvh.

Henrik

Jeg har indtil fornylig kunnet sende fotos fra Picasa via Windows Live Mail. Jeg markerer et foto i Picasa og trykker på email. Så kan jeg vælge mellem Google eller Windows Live Mail. Når jeg førhen valgte Windows Live Mail, dukkede mit almindelige billede for email op, og jeg kunne skrive en besked.

NU dukker det alm. billede op, men udenpå dukker et firkantet billede op med teksten : Log på Windows Live Mail. Hvis jeg så forsøger at logge på med min Google email eller min Windows email, får jeg at vide, at noget er forkert. Jeg kender mine adgangskoder, så det kan ikke være det.

Hej röst

Jeg supplerer lige Config svar:

Som Config skriver, fungerer det bedst at sende fra sin pc.

Med fare for at jeg får, at vide,  at jeg springer over hvor gærdet er lavest, vil jeg anbefale dig en systemgendannelse. Hvis du ikke har installeret nogen nye programmer fra du vælger et punkt til nu, sker der ikke noget. Prøv at se denne tråd:

/t5/Bredb%C3%A5nd/Outlook-Express/m-p/38091#M6235

Tak for dit svar, Maja.

Jeg tør ikke at systemgendanne før jeg har en hjælper ved min side. Jeg læser jo, at nogle programmer måske skal oprettes igen efter en gendannelse, og det er jeg ikke dygtig nok til. Men jeg agter at forsøge med systemgendannelse, når det kan lade sig gøre.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)