emailopsætning i MCOutlook

• Deltager
  • 4 kommentarer
Hej

Jeg sidder i Prag og har ikke mit password med mig, så jeg kan ikke reparere min emailopsætning i MC Outlook 2007. Jeg kan pt. hverken modtage eller sende emails!!

Kan TDC lynhurtigt sende mig et nyt password via SMS til xxxxxxxxxx?

Min email er: xxxx.xxxxxxx@post.tele.dk

Hilsen

ELSIVR

Fjernet personlige oplysninger fra indlæg/Patrick, moderator

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis du har dit password til Mit TDC så kan du tilgå din mailserver (Webmail) derfra. Det direkte link til denne er dette: http://mail.tdc.dk/

Herfra kan du både sende og modtage mail, - og du kan også ændre dit password til noget du kan huske.

Mvh FN ;-)

Jeg har adgang til webmail, men dér har jeg da ikke adgang til at ændre min adgangskode??, som jeg i sin tid modtog fra netudbyder, medmindre jeg kan huske den, og det var netop det, jeg ikke kunne!

Hjemme igen har jeg opsat mine emailadresser i oUTLOOK - IKKE NOGET PROBLEM.

Men, hvor i emailopsætningen i Outlook markerer jeg, at jeg ønsker al indgående og udgående post i Outlook sendt til webmail også?? - Og at udgående mails fra webmail også markeres i "sendt mail mappen" i Outlook??

I øjeblikket kan jeg alene sende mails fra webmail, men modtager ikke indgående mails, sendt til Outlook!

ELSIVR

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Nå! Jeg havde nu ellers besluttet mig til ikke at skrive mere på dette forum, - men nu følger jeg lige denne her til døren.

"Jeg har adgang til webmail, men dér har jeg da ikke adgang til at ændre min adgangskode??"

Det kan du da i hvert fald. Se hvordan på dette screendump:

http://bildr.no/view/806451

"Men, hvor i emailopsætningen i Outlook markerer jeg, at jeg ønsker al indgående og udgående post i Outlook sendt til webmail også??"

Ingen steder, - for det kan helt enkelt ikke lade sig gøre. Det eneste du kan gøre er at sætte Outlook til at gemme en kopi på serveren af den mail Outlook henter på mailserveren (indgående mail i Webmail).

Ovenstående svar uddybes i det du følgende spørger om:

"I øjeblikket kan jeg alene sende mails fra webmail, men modtager ikke indgående mails, sendt til Outlook!"

Man kan ikke sende mail til Outlook. Outlook er en mailclient der alene kan hente mail på en mailserver eller sende mail til en mailserver. Man sender således mail til mailserveren, hvorfra Outlook så kan hente dem.

De mail du sender direkte fra din mailserver dukker således ikke op i Outlook, medmindre du sender dem til dig selv.

Hvis du med din formulering mener at Outlook ikke henter de indgående mail der sendes til din mailserver, - så er det er helt andet problem du er ude i. Antagelig at din mailkonto ikke er sat korrekt op.

Mvh FN ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P