Svar

emailadresser

• Deltager
  • 9 kommentarer
Hej allesammen.

Er der nogen der kan oplyse mig om , hvor jeg kan søge efter emailadresser?

Tdcs katalog er jo lukket, nogle ideer?

På forhånd tak

med venlig hilsen

Lenell.

icon

Bedste svar af lenell 9 februar 2012, 17:20

Til Maja.

De bedste svar er ja eller nej, resten er bare fyld, eller spild af tid.

Hvad fik du ud af at vide hvad jeg skulle med emailadresser. Intet stillet din nysgerrighed måske, hvem

ved.

Min påstand handlede om verden i almindelighed, det kunne jo være at folk lærde at tænke selv, istedet at få at vide hvad de skulle tænke.

Med venlig hilsen

Lenell.

Se original

17 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej lenell

Ja det ville jeg også gerne vide, plus mobilnumre, dem kan jeg heller aldrig finde.Blinkende humørikon

hilsen Bente

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianMose har modtaget fra andre medlemmer.

Et katalog over email adresser ville være en rigtig dårlig ide, sa alle spammer nemt ville kunne sende masser af spam til alle på listen.

Mobilnumre kan findes på www.dgs.dk eller www.krak.dk  med mindre folk har bedst deres udbydere om ikke at have dem listet der.

Omdømme 3

hej BrianMose

Ja det kan du have ret i, det med e-mail adresser.Blinkende humørikon

Med hensyn til mobilnumre, kan jeg aldrig finde dem.Trist humørikon

hilsen Bente

Hej allesammen.

Tak for jeres indlæg, selvom der ingen løsninger var imellem, så den må stadig stå åben-

Med venlig hilsen

Lenell.

Hej lenell

Du spørger:

"Er der nogen der kan oplyse mig om , hvor jeg kan søge efter emailadresser?"

Brianmose giver dig løsningen ved at forklare, at sådan et katalog simpelhen ikke findes. Han skriver:

"Et katalog over email adresser ville være en rigtig dårlig ide, sa alle spammer nemt ville kunne sende masser af spam til alle på listen.

Mobilnumre kan findes på www.dgs.dk eller www.krak.dk  med mindre folk har bedst deres udbydere om ikke at have dem listet der."

Hvis ikke det er en accepteret løsnig på dit spørgsmål, hvad er det så, du  godt vil vide? Overrasket humørikon

På knappen står  "accepteret som løsning".  Hvorfor vil du ikke acceptere BrianMose's svar, da det katalog du efterlyser ikke findes??? Vil du vente 50 år, for at se om der kommer et sådan katalog? 

Hvorfor skal andre kunder gøre sig den ulejlighed, at svare på indlæg, når et korrekt svar alligevel ikke bliver grediteret som en løst tråd?  (Undskyld hvis jeg lyder lidt spids, men der er efterhånden så mange tråde i forum der, trods et rigtigt svar, ikke er blevet markeret, og det gør mig lidt trist til mode. Bare lige noget jeg sidder og fundere lidt over.Trist humørikon )

Omdømme 3

Hej lenell

Jeg må indrømme. at jeg også studsede over det svar du gav, vil du, please, trykke som accepteret som løst tråd?Blinkende humørikon

hilsen Bente

Hej Maja.

Tak for din reaktion, jeg kunne ikke betragte svaret som en løsning, da man også kan lade være med at melde sin emailadresse til, så bestemmer man jo selv om man vil udsætte sig for spam. Jeg søger en bestemt emailadresse, som jeg ved eksisterede i tdcs katalog for 3 år siden, men da havde jeg ikke brug for den, så skrev den ikke ned. Nu skal jeg bruge den, men kan ikke få den oplyst.

Om jeg vil vente i 50 år med at lukke den, det tror jeg ikke, så har livet vist overhalet migBlinkende humørikon

men lidt endnu. Et menneske har ikke patent på sandheden, hvis den altså findes( altså sandheden), det er vist mange sandheder.

Håber det var uddybende nok, ellers er du velkommen til at skrive igen.

Med venlig hilsen

Lenell.

Hej Bente.

Nej desværre kan jeg ikke gøre som du gerne vil have.

Svaret kan du læse i det svar jeg gav Maja, men tak for dit indlæg.

Med venlig hilsen

Lenell.

Hej lenell

Tak for dit svar og for at vi sagtens kan udvæksle meninger, uden at træde hinanden over tæerne. Glad humørikon Jeg tillader mig derfor, at komme med et uddybende svar, idet jeg tror der er andre brugere der også læser denne tråd. Det er derfor ikke kun dig, jeg fortæller dette:.

Da du ikke har skrevet et udbybende spørgsmål i dit første indlæg, kan brugere der søger på "emailadresser" og "katalog" ikke vide noget om, hvad du evt. har tænk på og som du først tilføjer længere nede i tråden.

BrianMoses svar er måske ikke en løsning for dig, men at du heller ikke anderkender et svar som værende "accepteret, som løsning", forstår jeg ikke. På den måde, havde du kunnet hjælpe andre der søger på ordet "emailadresser" og "katalog". De brugere ville måske hurtigere finde et løsning på deres problem.

Når jeg svarer i et indlæg, prøver jeg at tænke lidt fremad og svare på sådan en måde, at andre end lige den der spørger. kan få et svar, som kan bruges. Jeg tror nemlig på, at der er mange brugere der prøver at finde svar på deres problemer her i forum, netop ved at søge på ord.

Du har ret i, der er mange sandheder. Den ene sandhed, har jeg lige skrevet om, men det er ikke mange brugere der bliver hængende her i forum, for at hjælpe andre med deres problemer, og for at disse hjælpsomme brugere kan blive motiveret til at hjælpe, er det nødvendigt, at brugere der får hjælp, husker at kreditere for hjælpen, når ellers det er et "accepteret godt svar".

Hvis der er andre der spørger om det samme, du har gjort, ville jeg unden at betænke mig, søge på de omtalte ord, og derved finde din  tråd. men fordi din tråd ikke er markeret som løst, kan jeg få lov til at lede mange , mange tråde igennem, og i værste fald kan det ende med, at jeg ikke gider hjælpe en bruger, næste gang, den bruger har hjælp behov.

Hvis mange flere ville klikke på løst tråd ud for det jeg her har forsøgt at forklare, ville det være meget lettere at finde svar på problemer, og flere brugere ville selv kunne finde svaret, ved at lede i løste tråde. 

Jeg synes derfor, det er trist, at der findes brugere, der kun tænker på eget problem, og ikke vil anderkende at et svar er godt givet, ud fra givne oplysninger, og derfor ikke kan blive bedre.

Du kunne jo forsøge at stille et forslag om at et sådan katalog bliver stillet til rådi hed i katalogien: Forslag og ideer. Den tråd ville i givet fald ikke blive markeret som løst, med mindre at TDC opretter en sådan.. Blinkende humørikon

Til Maja.

Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal svare, og dog mit svar er min reaktion på dit uddybende svar. Jeg har læst det ,men kan ikke huske præcis hvad du skrev. Jeg kørte træt i det. Min holdning er kort og præcis, det er til at overskue.Da du skrev hjælp behov, var jeg lige ved at få min cola galt i halsen.

For hvad havde moder therasa været uden de fattige børn i Calcutta, katte dame måske.( posedame).

Hvem hjælper hvem. Håber vi stadig er lige gode venner.

Med venlig hilsen

Lenell.

Jamen det er vi da, Lenell.

Tænk hvis alle havde den samme mening, så ville verden da være trist at leve i.

God weekend Glad humørikon

Til Maja.

Tak i lige måde.

Jeg glemte noget, det var jo ikke en afhandling jeg skulle skrive.

En lille påstand. hvis der ikke fandtes så mange moder therasaer, ville det også hjælpe.

Med venlig hilsen

Lenell.

Hej igen

Så er vi uenige igen: Det hjælper at skrive en afhandling, for at få de bedste svar.

Jeg har også en lill påstand: Dette forum hedder et kunde til kunde-forum, og jo flere moder therasaer der findes, jo hurtigere får TDC-kunder svar på deres spørgsmål.

Til Maja.

De bedste svar er ja eller nej, resten er bare fyld, eller spild af tid.

Hvad fik du ud af at vide hvad jeg skulle med emailadresser. Intet stillet din nysgerrighed måske, hvem

ved.

Min påstand handlede om verden i almindelighed, det kunne jo være at folk lærde at tænke selv, istedet at få at vide hvad de skulle tænke.

Med venlig hilsen

Lenell.

Hej Lenell

Du har ret!

I det 10. indlæg, bude jeg have skrevet: Tænk selv!

Jeg syns bare, at få ord, kan se meget uvenligt ud.

Til Maja.

Øv jeg hader at få ret, håbede til det sidste du kunne få mig overbevist,men ak.

Men en ting kan vi vist godt blive enige om, at være uenige,

Jeg slutter den her.

Fortsat god dag og liv.

Med venlig hilsen

Lenell.

Hej allesammen som hjalp mig med mit problem, især Maja.

Min løsning blev, at da jeg ikke kunne få det oplyst, at erkende jeg måtte finde en anden løsning.

Måske havde jeg alligevel ikke brug for den emailadresse.

Tak til Maja for ping pong

Med kærlig hilsen

Lenell..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8