Svar

E.mail på iPad

Jeg har opsat emailen på min iPad, jeg kan godt modtage post men ikke sende. Den skriver: der er anbragt en kopi i udbakken. Modtageren XXXX@mail.dk bliv afvist af server, fordi den ikke tillader relay-forbindelser.

Er der nogen der kan hjælpe?

Venlig hilsen 

Lilian

Moderator: Har lige fjernet en mailadresse, så du ikke havner på diverse spamlister. -Ulf

icon

Bedste svar af iMac 10 september 2012, 18:27

Hej LilianL

Tjek gerne igen, mindste lille slåfejl eller brug af store bogstaver skaber problemer. Når det er sagt, står der på Kundeservice side:

Benytter du en TDC mail, anbefaler vi, at du benytter asmtp.mail.dk på port 587 for at sende mails.

Men, min står til port 25. Det kan du måske prøve og se om det hjælper.

Mvh

Se original

11 Kommentarer

Kan tyde på at du anvender en forkert opsætning. Prøv at følge denne vejledning:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=27598

Det er sådan jeg har gjort, jeg har fulgt den opsætning.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Hej LilianL

Tjek gerne igen, mindste lille slåfejl eller brug af store bogstaver skaber problemer. Når det er sagt, står der på Kundeservice side:

Benytter du en TDC mail, anbefaler vi, at du benytter asmtp.mail.dk på port 587 for at sende mails.

Men, min står til port 25. Det kan du måske prøve og se om det hjælper.

Mvh

Nu har jeg fjernet opsætningen og installeret den igen, og det hjalp så jeg må ha lavet en eller anden tastefejl.

Tusint tak for hjælpen.

Mvh. Lilian

Hej LilianL

På det du skriver ser det ud til at iMac, har hjulpet dig. Ihvertfald er det et korrekt svar, Derfor bør du måske klikke accepteret løsning ud for det svar iMac har skrevet, hvis du altså er ening med mig.

Tråden bliver herefter markeret med et link øverst og så kan andre brugere hurtig finde en løsning på deres problem, hvis de ser din markering.

Ud fra oprindelig fejl besked kunne det tyde på at der blev anvendt en forkert mail server for udgående, så der havde nok sneget sig en fejl ind et sted Blinkende humørikon

Det er der nok, men tak for hjælpen nu fungerer der.
Godt det fungerer.

Jeg vil dog anbefale, at anvende port 587 eller lade iPad selv finde en port. Nogle steder man kommer på internettet, kan port 25 være spærret aht. undgåelse af Spam udsendelser etc., f.eks. på hoteller, i lufthavne m.m. Derfor anbefales port 587, som std for afsendelse af mail.

Hej det skriver begge mine ipad også, tror det er tdc mail opsætning den er gal med mvh

Hej Loppefims.

Ulf har svaret dig i denne tråd: /t5/Mit-TDC/Ops%C3%A6tning-af-mail-p%C3%A5-Apple-ipad/m-p/105012#M9800

Prøv at tjekke efter. Et komma eller et mellemrum er nok til at der går ged i opsætningen.

Hej intet af det i foreslår virker, så gider ikke bruge den dumme mail mere

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P