Svar

Email-adr. hacket

Min TDC-mailadr. er blevet 'hacket', tror jeg. Under min profil på messenger står der ikke længere mit navn, men i stedet en lang adresse med Hackardbell [Mass-Adder]... og det ender så i en almindelig parentes med min mail-adr. Jeg er blevet anbefalet at skifte password, men er det nok? Man kan jo skifte password under selvbetjening, men så skal man logge på først. Men hvis man er logget på, kan Hackardbell så ikke også se mit nye password? Eller andre råd til, hvad jeg skal gøre?

icon

Bedste svar af FN1 10 februar 2011, 17:22

Skift dit password uanset hvad. Det kan du jo gøre lige så tit du har lyst til det.

Luk din profil på Messenger og opret en ny. Det kræver selvfølgelig at du skal underrette dine kontakter på Messenger. (Det er sgu også meget rart at få tyndet ud i dem engang imellem) Meget glad humørikon

Når du opretter en ny profil på Messenger, så vælg et alias for din nuværende mailadresse. Du skal selvfølgelig beholde den nuværende mailadresse, men du kan oprette 5 alias for denne på TDC Webmail. Så opret et nyt og brug dette på din profil til Messenger.

Det er det bedste du kan gøre.

Mvh FN ;-)

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Skift dit password uanset hvad. Det kan du jo gøre lige så tit du har lyst til det.

Luk din profil på Messenger og opret en ny. Det kræver selvfølgelig at du skal underrette dine kontakter på Messenger. (Det er sgu også meget rart at få tyndet ud i dem engang imellem) Meget glad humørikon

Når du opretter en ny profil på Messenger, så vælg et alias for din nuværende mailadresse. Du skal selvfølgelig beholde den nuværende mailadresse, men du kan oprette 5 alias for denne på TDC Webmail. Så opret et nyt og brug dette på din profil til Messenger.

Det er det bedste du kan gøre.

Mvh FN ;-)

Hej brahan

Jeg har fundet denne side, som jeg synes du bør læse: Anmeld hacking

og måske også  denne

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@