Svar

email

Jeg har på mærkelig vis fået minimeret min skrift i min email, hvordan får jeg opsætningen gjort "normal" igen skriften er så lille at jeg knap nok kan læse den

icon

Bedste svar af miela1 30 marts 2011, 12:29

Hej,

Ok, så skal du lige kontrolere, et du står på standart zoom nevu, det gør du ved at klikke på ctrl og 0 på samme tid.

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Velkommen til TDC forum.

For at kunne svare på dit spørsmål er der lige nogle flere oplysninger jeg skal bruge.

Hvilket mail program bruger du?

hvilket styresystem har din computer?

hvi du bruger webmail, så hvilken webbrowser bruger du?

Hej

Jeg bruger TDC mail og Windows 7 samt Firefox

Min skrift er normal i alle andre programmer bare ikke i min TDC mail, lidt mystisk :-)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Undskyld, jeg fik hvist ikke spurt klart nok.

Når du skal åbne din mail, går du så ind på internettet og åbner TDCs hjemmeside og går ind under mail.

eller er det med et Program som Windows Live Mail.

Hej jeg går på internettet og åbner min mail. Jeg har også en livemail og den er helt normal :-)

Omdømme 3

Hej,

Ok, så skal du lige kontrolere, et du står på standart zoom nevu, det gør du ved at klikke på ctrl og 0 på samme tid.

tusinde tak det gjorde teksten stor igen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P