Em-nummer, hvor finder jeg det?

Hvordan finder jeg Em-nummer, når det ikke står på ordrebekræftelsen, og jeg ikke har noget fastnummer?

9 Kommentarer

Hej madsj

Velkommen til TDC-forum. Jeg vil godt prøve at give et bud.

Kan det evt. stå på din regning?

Prøv at se denne tråd: /t5/Bredb%C3%A5nd/EM-nr/m-p/2801

Har søgt i forum og der kunne jeg ikke finde noget, og der står heller inter på regningen der har noget med fast nr og en nr at gøre Trist humørikon
Hej igen

Jeg er slet ikke inde i det, men har du set Patrick svar i tråden han har skrevet:

citat 

Men du kan også have et ganske almindeligt telefon nummer til at identificere din linje på centralen.

EM-nummeret fremkommer, hvis du har bredbånds telefoni eller bærelinje. citat slut

Ud over det kan jeg ikke hjælpe. Jeg vil anbefale at du tager kontakt til kundeservice.

Bare for at være nysgerrig. Hvad bruger man EM-nummeret til? Er det kun som indenttication på centralen?

Hvordan finder jeg Em-nummer, når det ikke står på regningen og jeg ikke har noget fastnummer og ikke har min ordrebekræftelse?

@madsj

Hvis du har fundet ud af det, må du meget gerne hjælpe andre brugere og undertegnede, med at fortælle hvordan det gik med it em. nr.Glad humørikon

Hej 9575

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Længere oppe i tråden har jeg sat et link. Følg venligst linket og læs gerne hele tråden.

Hvis du  stadigvæk ikke har fundet det du søger, vil jeg anbefale dig at kontakte kundeservice: http://tdc.dk/kontakt/

Du er selvfølgelig også velkommen til at delagtigøre os, hvad du måtte komme frem til.Glad humørikon

jeg har mobilt bredbånd og på mit oprettelsesskema er der en rubrik med :Mobil nr.(Vælg selv nr.).

Jeg forsøgte at bruge det nr. der er i den  OG DET VIRKEDE

Hej 9575

Fedt du meldte tilbage. Glad humørikon

Nu er der andre der kan få hjælp på grund af dit svar.

Du er velkommen til at stille flere spørgsmål om TDC-produkter, og det kunne jo også være du får lyst til at hjælpe andre kunder med deres problemer.

Hej evan

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Dit indlæg er desværre tomt. Prøv med en anden browser: http://www.mozilla.com/da/firefox/

prøv at læse denne tråd ang. EM-numre: /t5/Bredb%C3%A5nd/EM-nr/m-p/2801

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P