EM nummer

Hvor finder jeg EM nummeret når det i mit tilfælde ikke står på ordrebekræftigelsen jf. TDC?

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Så har du nok en fastnetnr. Man har enten et EM nr. eller et fastnetnr.

Mvh.

Kim

Niks.. Mobilt bredbånd. Iflg TDC selv står EM-nummeret på ordrebekræftigelsen, men det gør det ikek på min ?!?!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Du skal jo ikke bruge et EM-nummer hvis du har mobilt bredbånd.....

EM-nummeret er det "telefonnummer" du har hvis du har en fastnetforbindelse - men ikke telefon. F.eks. hvis du kun har en ADSL forbindelse.

Vh
Peter

Jeg har hverken EM nummer eller fastnet .. men både bredbånd yousee tv mobil hos tdc men kan ikke komme ind på Play .. synes jeg er for dårligt

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Mig2010

Jeg kan ikke rigtig blive klog på dit spørgsmål.

Er det hos TDC eller YouSee du har bredbånds forbindelse? Hvis det er hos YouSee, er det så ikke hos YouSee -Play du skal oprette login til Play? Jeg spørger bare jeg er ikke så godt inde i det der Play til mobilen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

du skal bruge yousee play til din bredbånd, derfor er det igennem yousee du skal oprette et yousee login.

men hvis det er bredbånd ved TDC har du et EM-nummer eller et telefon nr. jeg ved ikke når du har igennem yousee med jeg vil gætte på at du har et undnr du skal bruge.

til din mobil kan du kun bruge TDC play på din mobil og du skal der gå på play igennem din mobil, det gør du med at gå ind på m.tdc.dk, her skal du huske at hvis din mobil køre på wifi kan du ikke gå på play. for her bruges dit telefon nr som login.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)