elendig søgefunktion

• Deltager
  • 0 kommentarer
Det lyder godt på infosiderne, men når man taster fx cecilia i søgefeltet dukker der en lang liste op nedenunder med bla Cecilia Bartoli. Når man så klikker i dette felt sker der intet! Når navnet dukker op har I tydeligvis sangerinden i systemet - hvorfor dukker der så ikke en liste op med album og albumkunsnere under navnet?

3 Kommentarer

Hej swenn

Jeg tror altså der er noget du har misforstået.

Du skriver "har I tydeligvis sangerinden i systemet"

Når du skriver her i dette kunde-forum er det sædvanligvis andre kunder der prøver at svare på eventuelle problemer, der kan opstå med tdc'sprodukter.  At du i din sidste tråd fik svar fra en tdc-ansat, hører til sjæledenhederne.

Du skriver ikke hvor du skriver i søgeboxen,

men jeg har søgt på min mobil samsung galaxie  s2.

Jeg har prøvet at søge på  Cecilia Bartoli, og der kom 27 emner op.

Så prøvede jeg kun at skrive cicilia, og der dukkede 25 emner op med navnet Cicilia.

Jeg har klikket på 5 forskælligenumre på hver søgning.

Der var gevinst på alle numre.

Hvis det er på din telefon, kan du jo prøve at afindstallere appen og geninstalere den igen.

Ud over dette kan jeg desværre ikke hjælpe dig. Glad humørikon

Tak for udførligt svar - det hjalp bare ikke! Jeg er Home Duo kunde og oplevede det beskrevne på PCen, der kører på XP. Der var ingen gevinst når jeg klikkede på en af mulighederne - heller ikke når jeg skrev Piotr i søgefeltet (på TDCPlay hjemmesiden) og klikkede på en mulighed var der gevinst...

Jeg klarede selv problemet: Jeg skulle bare lade være med at klikke så grundigt! Fingeren skal slippe musetasten næsten før den har trykket på den, så virker det hver gang!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)