ekstra telefoner til home-trio

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har en tdc home-trio installation med bl.a. et KAP stik, en splitter med "line" "phone" og "Adsl" og derefter en siemens gigaset se565, der fører til et linksys modem (og til routeren og til fjernsynet).  Jeg har prøvet følgende med en ekstra telefon:

1. prøvet "phone 2" i linksyssen. Virker ikke - intet signal

2. prøvet "phone" i splitteren. Virker ikke- intet signal

3. prøvet "line" og "Inst." i KAP stikket

4. prøvet et genemgangstik (helt traditionelt trebenet) i KAP stikkets "gammeldags" trebens-stik.  Så er det kun det første af de to stik, der virker.Det, der sidder uden på virker ikke

Har nogen et godt råd - jeg skal have etableret i alt 4 telefoner

Gine60

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Den menmmeste løsning ville nok være at få en trådløs telefon alså en pak med 1 hoved sender og 4 telefoner.

ellers hvis du har et nyre hus kan du sansynlig vis bare følge den vejledning der er med til at sette bredbånds telefoni op, det skulle være muligt at sende dit telefon signal tilbage i dine telefon installitioner og derfor bare bruge de telefon stik du har rundt i dit hus, men det kan godt ske at du skal have nye installationer for at det virker,

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Prøv at følge dette link. Her er sikkert en anvisning som kan hjælpe dig. Anvisningerne ligger som PDF-filer og er lige til at downloade.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=6058

Mvh. KPN

Hej KPN

tusind tak for dit svar!

Jeg har nu fået en TDC box - og det er jo en ganske anden sag end de 5 andre dimser, den erstatter.

Desuden viste det sig, at årsagen til mine problemer var, at TDC havde trukket en almindelig indendørs ledning på ydersiden af mit hus og den var blevet brudt ned af UV Lys!  Med andre ord, der var ikke hul igennem, og her troede jeg, at det var mig, der havde klovnet i det.  Masser af spildt arbejde, men jeg fik da mit udstyr lært at kende.

Gine60

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Gine60

Intet arbejde er spildt, vi er derimod nogle erfaringer rigere og det er det vi alle sammen bliver klogere af. Det er jo netop meningen med dette forum.

Held og lykke med dit nye udstyr.

Venlig hilsen KPN

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)