Ekstra mailadresse

Når man har TDC bredbånd står der i kontrakten at man har ret til 5 ekstra mailadresser, men hvordan i alverden finder man ud af at få oprettet en sådan, nu har jeg ledt efter en måde hver aften i over en uge og jeg har ikke været så heldig at støde ind i nogle anvisninger endnu der været til at finde ud af, men jeg må jo tilstå at jeg ikke den store ørn til at lede efter det.

9 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

her er TDCs vejledning.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5682

Hej

Nu har jeg prøvet at med det login jeg har for at komme herind, men kan ikke finde menuen indstillinger på den side der kommer frem. Så har jeg forsøgt med mit 12 cifrede adgangsnummer + kodeord og jeg har forsøgt mig med min E-mailadresse + kode fra adgangsnummer og har også prøvet koden herfra. Jeg må godtnok indrømme at jeg er noget desorinteret og at jeg ikke synes det er let for mig.

hilsen jabler

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Har jeg misforstået dit spørsmål.

Hvis jeg har og du ikke har oprettet din første mail adresse skal du først følge den her vejledning.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25186#opret.

hvis jeg havde forstået dig rigtig i første omgang kan jeg kun sige at du skal blive ved med at prøve, også når du har fundet svaret, så skriv her inde så hjelper du også andre der kke kan finde udaf det.

Hej igen

Ved i hvad, jeg kunne ved at bladre på det sidste link, der kunne jeg finde den fineste vejledning til at sætte en mobiltelefon op til E-mail let og forståelig, men det har jeg ikke brug for, men derimod en lige så forståelig vejledning til en ekstra E-mailadresse som f. eks. til en mobiltelefon, jeg syntes at der forklaring og eksempler på en masse ting som ligesom ikke passede til det jeg spurgte om.

Jeg bruger for resten min gamle opsætning fra Net-basis til min oprettede E-mail.

Tak for svar.

Venlig hilsen

jabler

Omdømme 3

Hej,

Godt du fandt det, men du må ha bladret langt væk for det linkte var til selvbetjæning - bredbånd.

Hvis du stadig kan finde vejledningen kan du jo lige skrive et link til den her i tråden så andre der ikke kan finde udaf hvad de skal gøre også kan få hjælp.

Hej

Jeg ved ikke rigtig, men det er nu nok mig der ikke forstår at udtrykke mig ordentlig, men jeg har overhovedet stadig ikke fundet det jeg ville en vejledning til at lave en Ekstra mailadresse på min bredbåndsforbindelse.

venlig hilsen

jabler

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jabler

Vi forsøger lige igen!  Glad humørikon

Prøv igen at følge disse link som er blevet angivet tidligere i denne tråd. Log ind i selvbetjening med dit TDC-logon. Har du oprettet en mailboks så kan du også logge ind på webmail. Hvis ikke du har gjort det, så opret mailboks og tilknyt din mailadresse og din mail-adgangskode. Inde på webmail går du ind i indstillinger, og her kan du oprette nye ekstra mailadresser tilknyttet din mailboks (i alt 5 stk.).

Prøv nu stille og roligt at følge de links som er angivet tidligere og studer dem nøje, så vil du med lidt aktivt medvirken og de anvisninger som også jeg angiver til sidst ende med at have oprettet det som du ønsker. - Eller's forsøger vi igen - Blinkende humørikon

Venlig hilsen KPN

Hejsa

Sidder med helt samme problem. Vil gerne oprette en ekstra mail til min datter, men får IKKE det samme skærmbillede frem, som ligger i den beskrivelse af at oprette ekstra mail. Kommer ikke ind til "indstillinger", hverken på min eksisterende mail eller under "mit forbrug".

Underligt og hammerne irriterende.

Mvh. FruCarlsen

@jabler

Hvis der var et af svarene der hjalp på dit problem, har du glemt at markere "accepteret som løsning", ud for det råd der hjalp dig.

Hvis intet hjalp og du selv har fundet en løsning, må du meget gerne skrive den, og bagefter markere din egen forklaring for accepterest som løst.

Hvis du endnu har problemet, kan andre brugere sikkert hjælpe med en løsning.

Uanset hvad, kan din tilbagemelding være årsag til at andre brugere gider prøve at hjælpe andre brugere med et problem.Blinkende humørikon

Hej FruCarlsen

Prøv først det, der står i dette indlæg , og skriv derefter i denne tråd, hvordan det går.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)