Ekstra Hastighed

Hej forum

Jeg er ret forvirret over siden med ekstra hastighed.

www.tdc.dk->Shop->Pakker->Tilvalg Og Services->Ekstra Hastighed eller

www.tdc.dk->Bredbånd->Tilvalg Og Services->Ekstra Hastighed.

Man kommer også ind på sitet, hvis man trykker på skift hastighed i selvbetjening.

Jeg har i forevejen 20/1 og kunne godt tænke mig mere upload.

Betyder det, at når jeg vælger 10/2 til 49kr, så får jeg i alt 30/3 og betaler det, som jeg plejer + 49kr?

Eller betyder det, at jeg får en 10/2 til 49kr?

Jeg er ret forvirret, da man kommer ind på sitet både ved "skift hastighed" og ved "tilvalg".

Håber I/nogen kan hjælpe

Henrik

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

10/2 betyder 10/2, det giver mere upload og mindre download. Det er langt fra sikkert at du kan gå højere op i download hastighed.

Omdømme 2

dog ikke til 49 kr men en 2/10 koster det samme som en 1/20

Mange tak for dit svar.
Men så forstår jeg ikke rigtigt, hvad priserne på ekstra-hastighed-siden betyder?
20/2 Mbit.  98,- pr. md
20/1 Mbit.  49,- pr. md
10/2 Mbit.  49,- pr. md
50/5 Mbit.  200,- pr. md.

Når abonnementspriserne på Shop->Bredbånd er:
5/0.5: 249,-
10/1:  299,-
20/1:  349,-

De førstnævnte priser, kan vel ikke være ekstra-priser, for hvorfor skulle jeg give 49kr ekstra for en hastighed, som jeg har i forvejen?

Henrik

Omdømme 2

Som jeg ser det er dit udgangspunkt 1/20. Det burde så betyde at skal den være 2/20 så skal du regne med 49 kr mere og hvis du skal have 5/50 200 kr mere

Mere end hvad?

Dvs. med din forklaring, hvor jeg har 20/1 i forvejen og vælger jeg 20/1 igen, skal jeg betale 49kr mere uden at få noget for det?

Hvis jeg går ind og vælger 20/1 10 gange, så skal jeg betale 490kr mere end først?

Det giver ingen mening.

Desuden er priserne de samme uanset, om jeg er logget på internettet fra mit arbejde eller via min mobiltelefon. Så det er ikke fordi at sitet kan detektere, at jeg har 20/1 og viser en pris i forhold til den hastighed, jeg har. Hvis det skulle gå efter din forklaring, så ville priserne jo have været anderledes, hvis jeg havde 5/0.5, hvis priserne er en merpris. Ellers ville det jo være fordelagtigt at starte med en 5/0.5 hastighed og opgradere til 50/5, hvis merprisen er den samme for ved 5/0.5 og ved 20/1.

Henrik

Omdømme 2

Du kan jo ikke opgraderer til noget du har, hvad du kan gøre er at opgraderer til 20/2 til en merpris af 49 kr pr. måned

Omdømme 2

Priserne du ser er i forhold til en 10/1 mb som er standard på pakkerne (Homeduo / Hometrio) Men det bedste du kan gøre er at ringe 80808010 og spørge om merpris if fobindelse med højere hastighed

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)